Депутати спільно з профільним міністерством напрацювали законопроєкт №2424, де йдеться про врегулювання механізму справляння державних зборів для наповнення спецфонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність.
Про це написав Володимир Антків, експерт з питань фінансів, публічних закупівель, промислової політики та транспорту “Інституту законодавчих ідей”
Отже, що там запропоновано
Розмір справляння державного збору за кожного пасажира, який відлітає з аеропорту України, та за кожну тонну вантажу, що відправляється чи прибуває до аеропорту України пропонують встановити наступний:
иза кожного пасажира, який відлітає з аеропорту України, встановлюється у такх розмірах:
1) у разі здійснення повітряних перевезень у межах України — 0,5 долара США;
2) у разі здійснення міжнародних повітряних перевезень з України – 2 долари США.
за кожну тонну вантажу, що відправляється чи прибуває до аеропорту України, встановлюється у таких розмірах:
1) у разі здійснення повітряних перевезень у межах України — 2,5 долара США;
2) у разі здійснення міжнародних повітряних перевезень з/до України — 10 доларів США.
Інформацію про пасажирів та вантаж експлуатант аеропорту (аеродрому) подає уповноваженому органу з питань цивільної авіації щомісячно до 20 числа місяця, що слідує за звітним. Платником за рахунком-фактурою на сплату державного збору є авіаперевізник, який виконував повітряні перевезення, або для іноземного авіаперевізника — його представник чи інша належним чином уповноважена ним особа і сплачується протягом 30 днів з дати його оформлення.
Державний збір за кожного пасажира, який відлітає з аеропорту України, та за кожну тонну вантажу, що відправляється чи прибуває до аеропорту України, – обов’язковий неподатковий платіж до Державного спеціалізованого фонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях, що справляється з авіаперевізників у порядку, визначеному Повітряним кодексом України.