Китайці займуться днопоглибленням та реконструкцією Чорноморського порту

Адміністрація морських портів України (АМПУ) та China Harbour Engineering company Ltd. (CHEC) підписали два контракти щодо днопоглиблюючих робіт в морському порту Чорноморськ.

Адміністрація морських портів України (АМПУ) та China Harbour Engineering company Ltd. (CHEC) підписали два контракти щодо днопоглиблюючих робіт в морському порту Чорноморськ.

Перший контракт передбачає роботи з днопоглиблення підхідного каналу до 16 м, другий – щодо днопоглиблення акваторії першого ковша Сухого лиману до 15 м.

Вартість проекту складає 404 млн грн, з них 87,1 млн грн буде направлено на днопоглиблення каналу, а 317 млн грн – акваторії.

«Проект буде реалізований до кінця 2018 року. Реконструкція морського підхідного каналу та акваторії першого ковша дозволить в подальшому провести реконструкцію причалів Чорноморського порту і днопоглиблення операційної акваторії причалів», – розповів Райвіс Вецкаганс, керівник АМПУ.

Зазначимо, ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ», один із найбільших портів України.

В 2017 році АМПУ підписала меморандуми про співпрацю з компаніями «Кернел» і «Рісоіл термінал». Головна мета угод – збільшення обсягу вантажопотоку в морському порту Чорноморськ з одночасним збільшенням рівня глибин.

За умовами меморандуму, компанія Кернел планує збільшити обсяг перевалки вантажів з 3 до 7 мільйонів тонндо другого півріччя 2019 року. Для цього підприємства Кернел – «Трансгрейнтермінал» і «Трансбалктермінал» – планують створення і реконструкцію терміналів, а також збільшення потужностей одноразового зберігання вантажів.

В свою чергу портовий оператор «СП Рісоіл термінал» має намір збільшити свої перевантажувальні потужності в порту і забезпечити експортний вантажопотік не менше 3 млн тонн на рік. Для цього буде побудований універсальний склад № 2, станція розвантаження вагонів № 2, резервуари силосного типу, транспортна галерея до стику причалів № 10, 11 і уздовж причалу № 11 з установкою суднонавантажувальної машини на причалі № 11, двосторонній пірс на стику причалів № 10–11 з причалами № 11-а і 11-б з установкою суднонавантажувальних машин. Ці нові потужності покликані забезпечити збільшення кількості суднозаходів до порту і, відповідно, зростання портових зборів.

Відповідно до умов меморандумів, АМПУ, в рамках реалізації майбутніх інвестиційних проектів, збільшить глибини на підхідному каналі порту до 16 м та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману до 15 метрів, а також біля причалів № 14,15,16,17 Чорноморського порту до 15 метрів. Загальний обсяг днопоглиблення складе 3 104, 7 тис. куб. м.

Зазначенні заходи в комплексі дозволять в найближчих п’ять років збільшити сумарну потужність морського порту з перевалки зернових до 23 млн тонн на рік.

категорії
Бізнес

Публікації по темі

Новини