Незабаром авіаквитки можуть подешевшати

Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) і Deutsche Bank розробляють нову електронну платіжну систему для придбання квитків на літаки онлайн

Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) і Deutsche Bank розробляють нову електронну платіжну систему для придбання квитків на літаки онлайн. Її запуск очікується в кінці 2018 року на Німецькому ринку авіаперевезень.

Про це повідомляє Financial Times.

«Ми розробляємо платіжне рішення для всієї галузі, яке стане альтернативою кредитним карткам», – заявив представник IATA Хав’єр Орехас.

За оцінками організації, розмір комісійних, які беруть компанії на кшталт Visa і Mastercard за обробку онлайн-платежів за покупку квитків, може сягати 8 млрд доларів на рік. Зазвичай компанії беруть комісію в розмірі 1-3%. Натомість пропонується встановити фіксовану комісію в розмірі кількох центів за операцію.

Як правило, комісія врахована у вартості квитка, і покупці її не бачать. Однак є ймовірність, що авіаперевізники захочуть поділитися додатково зекономленими коштами з клієнтами, запропонувавши їм знижки або додаткові милі на перельоти.

Передбачається, що бажаючі купити квиток на літак введуть на сайті реквізити свого банківського рахунку, після чого Deutsche Bank в режимі реального часу перевірить наявність коштів на рахунку, зніме необхідну суму і перерахує її на рахунок авіакомпанії.

Такі операції стануть можливими завдяки новим правилам ЄС щодо грошових платежів, які передбачають відкриття банками доступу до даних клієнтів для третіх осіб і прискорення переказів між рахунками до декількох секунд.

«Більшість банків насторожено ставляться до нових правил і з небажанням відкривають свої дані. Ми ж розглядаємо їх як можливість для змін», – заявив Шахрох Мойніан, глава відділу касових банківських продуктів Deutsche Bank.

Разом із тим представники Lufthansa, найбільшої авіакомпанії Німеччини, вже заявили, що підтримують ініціативи в сфері платежів. «Ми впевнені, що конкуренція в платіжних системах є основним фактором, що дозволяє знизити вартість і одночасно поліпшити якість обслуговування клієнтів», – зазначається  у повідомленні Lufthansa.

 

 

категорії
Бізнес

Публікації по темі