Готельний бізнес: як не втратити інвестуючи в апартаменти

Останні роки Україна впевнено розвиває туристичну галузь, збільшується кількість відвідувачів українських міст та курортів, зростає і затребуваність готелів та апартаментів для їх розміщення.

Останні роки Україна впевнено розвиває туристичну галузь, збільшується кількість відвідувачів українських міст та курортів, зростає і затребуваність готелів та апартаментів для їх розміщення.

Зокрема, згідно офіційної статистики, у 2017 році Україну відвідали 14,6 мільйонів іноземних туристів, що на понад мільйон більше від попереднього року. Ця тенденція зберігалась і в 2018 році, втім точного числа гостей Державна служба статистики іще не озвучила.

Природньо із збільшенням туристичних потоків, як іноземних туристів так і внутрішніх туристів, попит на готелі та апартаменти зростає із кожним роком. Популярні вітчизняні курорти можуть запропонувати туристам численні сімейні готелі, з декількома номерами, готелі місцевих брендів, що можуть похвалитись наявністю 10-30 готельних номерів, втім великих мережевих готелів, а тим паче готелів, що працюють під міжнародними брендами з відповідним рівнем сервісу досі залишається обмаль.

«Багато будують готелів на 20, 30 номерів, на 50 номерів. Це зрозуміло, адже інвестиції в один готельний номер можуть сягати 70-100 тисяч доларів. Банки відмовляються кредитувати такі проекти, відтак часто інвестори будують лише за власний кошт, скинулись декілька бізнес-партнерів та спільно втілюють проект», – пояснює Олександр Островський, співзасновник компанії Lev Development.

Варто розуміти, що іноземні туристи, подорожуючи до тієї чи іншої країни, бажають не лише подивитись краєвиди та познайомитись з місцевим колоритом. Також туристи обирають певний рівень сервісу. І тут варто наголосити, що сімейні готелі та готелі місцевих брендів часто можуть не відповідати бажаному рівню сервісу. Обираючи для свого відпочинку сімейний готель, турист не знатиме чого очікувати, не знатиме ані який сервіс його очікує: яка буде кухня, чи буде в готельному номері чисто, чи розмовлятиме персонал на його рідній мові, тощо.

«Приміром, коли ми у Львові бачимо готельну вивіску «IBIS», а ми знаємо, що ця мережа готелів представлена і в Києві, і в Варшаві, і в інших містах, то знаємо який сервіс ми отримаємо поселившись у їх готельному номері. У бренду є певні стандарти, певний рівень сервісу, приблизно одного розміру кімнати. . Мережеві готелі 80% продають через свої клубні карти та мають високий рівень заповнення номерів», наголошує Олександр Островський.

Звичайно, усі колись розпочинали із одного готелю, і «InterContinental» починався колись з одного готелю, чи приміром «Fairmont», можливо хтось також розпочавши власну справу з маленького місцевого готелю зможе вирости до їх рівня. Утім варто розуміти, що цей шлях буде сповнений чималої кількості труднощів та підводних каменів.

Тож можна зробити висновок, що у готельному бізнесі масштаб та гарантований рівень сервісу відіграє ключову роль «Приміром ви не зможете в маленькому готелі взяти на роботу досвідченого управляючого, його зарплата може дорівнювати усьому місячному прибутку маленького готелю. Готельний бізнес це високотехнологічний, складний бізнес з великою кількістю нюансів. Щоб вивчити усі нюанси та знати всі підводні течії – потрібен час, потрібно збудувати один готель, другий, третій. Професійний управляючий уже володіє цим досвідом, – зазначає Олександр Островський, – водночас, аби забезпечити стабільний потік клієнтів, ті ж 80% своїх продажів дрібні готелі віддають на аутсорс різноманітним сервісам бронювання готелів. Ті в свою чергу беруть відсоток за продажі, близько 15 відсотків від вартості, що в свою чергу зменшує прибуток».

Відтак, для успішних інвестицій у створення готельного бізнесу необхідно окрім значного стартового капіталу, чимало уваги до деталей. Втім, нова для України, але достатньо поширена у світі модель апарт-готелів, за котрої інвестор з мінімальними інвестиція може стати співласником готельного бізнесу, допоможе уникнути помилок та гарантовано заробити на вкладеному капіталі. «Апарт-готель, це певною мірою модель власності, за котрої готелем можуть володіти безліч власників. Є великі управляючі компанії, у власності котрих сотні готелів. Ви можете звернутись до них та придбати собі готельний номер в Лондоні, в Нью-йорку, будь де. Це можуть бути двокімнатні, чотирикімнатні апартаменти, або звичайний готельний номер. Ви можете проживати у ньому сплачуючи певні кошти за сервіс, а коли вас не буде там, апартаменти будуть в розпорядженні готельного оператора та зароблятимуть вам дивіденди», – зазначає Олександр Островський.

Серед переваг купівлі апартаментів у апарт-готелі швидка окупність інвестицій, водночас всі клопоти з обслуговування бізнесу бере на себе управляюча компанія. «Я розповім на прикладі проекту «Premier Resort Hotel», адже це проект саме такого формату, котрий реалізує компанія Lev Development. Ми взяли професійну керуючу компанію, котра є найкращою з точки зору бренд-ціна-якість, розробили спільно з ним продукт, що відповідає усім стандартам сервісу мережі готелів  Premier, обрали найкращу локацію, адже туристичний сезон у Буковелі триває усі дванадцять місяців, і будуємо цей продукт. Тобто «Premier Hotels and Resorts» – керуюча компанія, Lev Development – девелоперська компанія котра втілює проект, в свою чергу «Premier Resort Hotel» – проект котрий ми втілюємо під єдиним прапором, тим самим створюючи професійний та якісний продукт для клієнтів», – зазначив Олександр Островський.

Майбутньому інвестору пропонують придбати апартаменти площею від 24,7 м. кв., що дозволяє розпочати своє інвестування навіть з мінімальними вкладеннями. Згідно розрахунку повернення інвестицій, котрий проводився на основі детального аналізу та прогнозування відвідуваності готелю в різні пори року, окупність знаходиться на рівні 6-10 років. «Premier Resort Hotel» бере на себе усі клопоти з управління готелем. Ви купуєте нерухомість, вона зроблена під ключ, ваше завдання лише отримувати дивіденди кожного місяця чи кожного кварталу на свій рахунок», – розповів Олександр Островський.

Варто наголосити, холдингом Premier Hotels and Resort розроблені чіткі правила розподілу доходу між власниками нерухомості та готелем. Для власників також передбачені приємні пільги і бонуси, в разі, якщо вони самі захочуть відвідати чудовий курорт Буковель і розміститися в апартаментах.

Premier Resort Hotel – єдиний мережевий готель, розташований біля ТК Буковель з можливістю придбання апартаментів в приватну власність. Окрім цього він дуже близько розташований до підйомників ТК Буковель. Що безсумнівно буде привертати увагу відвідувачів.

«Premier Resort Hotel» матиме 130 апартаментів різного класу та площі. У готелі будуть розміщені номери класу Стандарт, Прем’єр, Люкс і Президентський. У готельний комплекс входить SPA, фітнес-зал, дитяча ігрова кімната, ресторан, бар і підземна парковка. Кожен номер буде обладнаний побутовою технікою, меблями, сантехнікою і декоративними аксесуарами.

Деталі по інвестуванню в проект у відділах продажів
Lev Development:
м.Київ:
Вул.В.Васильківська, 72
БЦ «Олімпійський»,26 пов.
☎️ ‎+38 068 394 00 44
м.Львів:
Вул.Грушевського, 11
☎️ ‎+38 096 394 00 44
Дозвіл на виконання будівельних робіт № ІФ 112172511530 від 08.09.2017р.. Орган, що видав: Управління ДАБІ в Івано-Франківській області.

 

 

категорії
Бізнес

Публікації по темі