Інтернет-реклама в Україні обігнала телевізійну: ринок зріс на 35% і досяг 12 млрд грн

Загальний обсяг ринку інтернет-реклами за підсумками 2019 року зріс на 35% і становить 12,6 млрд грн.

Загальний обсяг ринку інтернет-реклами за підсумками 2019 року зріс на 35% і становить 12,6 млрд грн.

Про це йдеться у звіті Комітету з питань інтернет-реклами при Інтернет асоціації України, передає Finace.ua.

Відзначається, що за рік частка мобільного платного пошуку зросла до 73% в порівнянні з 66% в 2018 і 56% в 2017 роках. У другому півріччі 2019 року вона склала 76% порівняно з 71% за такий же період минулого року.

Середня ціна кліка станом на кінець 2019 року склала 4,53 грн і перевищила результати попереднього періоду на 40%. Найдорожчі кліки виявилися в категорії “Закон і уряд” — 23,70 грн, а найдешевші — в категоріях “Довідкові матеріали” і “Новини та медіа” – 0,25 грн.

Обсяг ринку медійної реклами досяг 4,7 млрд грн, показавши зростання на 34% в порівнянні з 2018 роком. На цьому ринку найбільші частки у in-stream відео (39%) і банерної реклами (34%), а найменша — у спонсорства (4,6%).

Читайте нас у Telegram.

категорії
Бізнес

Публікації по темі