Попит на тепличне вирощування полуниці набирає обертів, – бізнес-план

В Україні немає більш популярною і прибуткової ягоди, ніж полуниця. Щорічно її внутрішнє споживання становить понад 70 тис. тон з тенденцією зростання, а обсяг виробництва стабільно відстає від попиту.

В Україні немає більш популярною і прибуткової ягоди, ніж полуниця. Щорічно її внутрішнє споживання становить понад 70 тис. тон з тенденцією зростання, а обсяг виробництва стабільно відстає від попиту.

Бізнес-план тепличного вирощування суниці садової (полуниці) складено компанією Pro Capital Investment за результатами аналізу поточного стану і перспектив вітчизняного ягідного ринку, а також експортного потенціалу українських ягід.

Крім внутрішнього ринку, українська суниця садова стала набувати привабливість і як експортний товар. Все більше фермерів вирощують полуницю з урахуванням міжнародних стандартів до зовнішнього вигляду і упаковки, що дозволяє нарощувати поставки цієї ягоди за кордон.

Головним недоліком ягідного бізнесу в Україні традиційно була його яскраво виражена сезонність. При відсутності доступу до обладнання шокової заморозки, багато виробників змушені продавати полуницю в період збору врожаю за зниженими цінами, інакше вона у них просто псується. Фахівці Pro Capital Investment з’ясували, що якщо правильно організувати вирощування суниці садової в цілорічному режимі, то можна створити бізнес з рентабельністю, яка перевищує 100%. Так народилася ідея розробки бізнес-плану вирощування полуниці в теплиці.

Проектом передбачається побудувати тепличний комплекс площею один гектар, в якому виробляти суницю садову гідропонним методом. Така технологія не передбачає використання ґрунту – всі поживні речовини подаються рослині у вигляді легкозасвоюваних розчинів.

В рамках бізнес-плану тепличного вирощування полуниці були проведені всі розрахунки, пов’язані з проектуванням теплиць і оснащенням їх оптимальною конфігурацією обладнання для забезпечення максимального врожаю ремонтантної полуниці в безперервному режимі.

Для здійснення проекту будуть потрібні фінансові кошти в сумі $ 3,2 млн, 87,2% яких будуть витрачені на будівництво та обладнання теплиць. На тлі цієї гігантської статті первісних витрат, всі інші здаються несуттєвими, але вони також значимі для бізнесу: 4,3% – закупівля саджанців, 3,7% – придбання ділянки землі, 1,9% – прив’язка до комунікацій, 1,3% – первісна закупівля субстрату.

Разом з тим, завдяки високій рентабельності і позасезонності створеного ягідного підприємства, його поточний період окупності складе менше чотирьох років (43,8 місяці).

Читайте нас у Telegram.

категорії
Бізнес

Публікації по темі