Розробка логотипу могла обійтися Україні від 1 до 68 мільйонів грн
Бренд «Ukraine NOW» був створений українським агентством «Banda», який до того займався розробкою логотипу «Eurovision 2017».
Це агентство стало переможцем у конкурсі, який проводила Комісія з популяризації України при Міністерстві інформаційної політики України.
«Ukraine NOW» – це міжнародна маркетингова кампанія, яка стартує у 2018 році. Її мета – сформувати бренд України у світі, залучити у країну інвестиції і покращити туристичний потенціал, – пишуть на своїй сторінці у фейсбук автори бренду.
Як зазначив Державний секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко, «Концепція гасла «Ukraine NOW» була розроблена за підтримки британського уряду, і протестована на сприйняття його громадянами Німеччини, Великої Британії та Польщі напередодні розробки візуального логотипу. Європейцям логотип сподобався».
За неофіційними даними, розробка цього логотипу могла обійтися Україні від 1 до 68 мільйонів грн. Ще у 2011 році МЗС витратив понад 100 000$, затвердивши офіційний бренд країни «Спритко і Гарнюня».