Багато кадрів пішли з української залізниці працювати закордон

В нас є вагони, навіть якщо з’являться й локомотиви, то ними просто не буде кому керувати

2 листопада відбувся XVIII Міжнародний економічний форум в рамках якого обговорювали перспективи та можливості розвитку дорожньої інфраструктури.

“Сьогодні у нас дуже потужно розвивається Дніпровський національний університет у львівській філії. Це наша родзинка, яка сьогодні готує хороших спеціалістів для Львівської залізниці” – поділився ректор Дніпровського НУ залізничного транспорту ім.академіка В.Лазаряна – Олександр Пшінько.

Він розповів відвідувачам XVIII Міжнародного економічного форуму про рівень навчання спеціалістів для роботи на Львівській залізниці. Не оминувши осторонь й питань проблематики недостачі робочих рук на тих ж залізницях. Адже багато кадрів пішли з української залізниці працювати закордон, повернути їх буде вже дуже важко.  « За 2-2,5 роки можна підготувати помічника машиніста, а потім потрібно набиратись досвіду. Тому, щоб виховати дійсно хорошого спеціаліста, який може керувати вагонами знадобиться 5 років» – зазначив ректор Дніпровського НУ залізничного транспорту.

“В нас є вагони, навіть якщо з’являться й локомотиви, то ними просто не буде кому керувати” – зазначив модератор заходу Володимир Наумов, голова ради «Всеукраїнський центр реформ транспортної інфраструктури».

категорії
ЕкономікаНовини

Публікації по темі