Цього року в експериментальному режимі запровадять приватну тягу на залізниці

Сьогодні агропромисловий комплекс є однією з найважливіших галузей національної економіки, двигуном економічного розвитку країни.

Сьогодні агропромисловий комплекс є однією з найважливіших галузей національної економіки, двигуном економічного розвитку країни.

Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, передає Міністерство інфраструктури.

Майже 40% валюти, яка входить в Україну, − валюта від агропромислового комплексу. На європейському ринку працює понад 700 українських компаній. Показники перших місяців 2019 року свідчать про зростання експорту продукції АПК. Водночас, за словами Володимира Омеляна, аграрна сфера страждає від прогалин з логістикою. Тому Міністерство інфраструктури активно працює над виправленням ситуації та вирішенням застарілих проблем із перевезенням аграрної продукції.

«По-перше, ми поступово забезпечуємо залізницю тягою. За підтримки Президента України підписано контракт із General Electric на поставку локомотивів до України. Укрзалізниця вже отримала 22 тепловози, решта 8 доукомплектовуються і будуть передані Укрзалізниці в середині березня. По-друге, цього року в експериментальному режимі ми запроваджуємо приватну тягу на залізниці. По-третє, вантажні вагони АТ “Укрзалізниця” будуть здаватись в оренду на електронних аукціонах ProZorro.Продажі», − заявив Володимир Омелян.

Очільник Міністерства наголосив, що саме завдяки онлайн-сервісу Укрзалізниця планує перейти на електронну систему продажу та котирування вартості перевезень у вантажних вагонах.  Це дозволить сформувати об’єктивну картину на попит вагона з боку ринку й визначити збалансовану вартість вагона для клієнта. «Запровадження цього прозорого механізму має зняти будь-які питання щодо реальної вартості перевезення та встановити конкурентну ціну на вагони.  Ціна може коливатися залежно від попиту і пропозиції. До того ж електронні аукціони – це антикорупційний захист», − підкреслив Міністр інфраструктури України.

Також Володимир Омелян повідомив, що за останні роки вдалося значно збільшити перевезення вантажів річковим транспортом.

«Ще одне важливе питання, яке стоїть перед нами, і Київська область має у ньому перевагу, – це річкова логістика. Завдяки нашим спільним зусиллям ми наростили обсяг вантажів, що щорічно проходять річкою, більш ніж у три рази. Якщо в 2013 році це було 3 млн тонн, то в 2018 році – це вже 10 млн тонн. І це тільки початок. Це дешевше, зручніше, і, врешті-решт, це логічніше», − зазначив очільник Міністерства.

Володимир Омелян зауважив, що в умовах нестачі вагонів бізнес вимушено переходить на дорогу і везе вантаж автомобільним транспортом, але це не має відбуватися з порушенням габаритно-вагових норм.

категорії
Економіка

Публікації по темі