ДПЗКУ збільшила продаж готової продукції на ринку України

У поточному маркетинговому році корпорація на 60% збільшила продажі на внутрішньому ринку України.

Державна продовольчо-зернова корпорація системно працює над збільшенням поставок готової продукції під власним брендом.

Повідомляє прес-служба Мінагрополітики.

У поточному маркетинговому році корпорація на 60% збільшила продажі на внутрішньому ринку України.

Так, якщо за 8 місяців 2017/18 МР ДПЗКУ продала на внутрішній ринок України 46,58 тис. тонн готової продукції, то за 8 місяців 2018/19 МР – 73,2 тис. тонн. При цьому план поставок у поточному МР було перевиконано майже на 10%. Найбільші обсяги постачання готової борошномельної продукції припадають на Чернігівську, Сумську, Полтавську, Київську, Житомирську, Хмельницьку та Львівську області.

Такого результату ДПЗКУ досягла шляхом розширення ринків збуту, зокрема виходу в роздрібні торгівельні мережі, та розширенню асортименту готової продукції. При цьому корпорація здобула понад 50 нових контрагентів.

Завдяки ефективним капітальним інвестиціям ДПЗКУ зможе і надалі збільшувати обсяги продажів готової продукції на внутрішньому ринку України.

Довідково. 

Державна продовольчо-зернова корпорація України (ДПЗКУ) — один із найбільших гравців на вітчизняному аграрному ринку, створене як державне підприємство.

категорії
Економіка

Публікації по темі