Фігурант справи про розкрадання державних коштів ДП “Укрзалізниця” постачатиме делініатори для Львова

ЛКП “Львівавтодор” уклав договір на 1,9 млн гривень на постачання делініаторів з компанією ТОВ «Трафік Менеджмент Груп»

ЛКП “Львівавтодор” уклав договір на 1,9 млн гривень на постачання делініаторів з компанією ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», керівник котрої, а також його бізнес партнери, неодноразово ставали фігурантами судових справ про розкрадання бюджетних коштів.

Так, тендер на придбання делініаторів Львівським комунальним підприємством “Львівавтодор” був оголошений 28 серпня з очікуваною вартістю 3,1 млн гривень. Перемогу у тендері здобула компанія ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» запропонувавши найнижчу ціну – 1,9 млн гривень.

Варто зазначити, за інформацією порталу Youcontrol, керівник ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» Роман Сеник також є керівником у інших компаніях, частина котрих фігурувала у кримінальних справах. 

Зокрема, Роман Сеник з 2014 року є керівником компанії ТОВ “Західспецбудмеханізація” котра в свою чергу стала фігурантом розслідування детективів НАБУ у справі про привласнення державних коштів ДП “Укрзалізниця”. Обвинувачувальний акт в справі був винесений Соломянським районним судом міста Києва 15 березня 2017 року. Рішення передбачало конфіскацію коштів у розмірі збитків, що були завдані Державі через корупційну схему.

Водночас, директору ТОВ «Західспецбудмеханізація», який контролював ряд підставних підприємств для участі в тендерах залізниці, за угодою зі слідством,було обрано покарання у вигляді штрафу в 1000 неоподатковуваних мінімумів  (17 тисяч грн).

Дружина ж одного із власників компанії була співвласницею ТОВ «Технології» разом із Антоном Корнієнко, сином скандального колишнього заступника міністра інфраструктури Володимира Корнієнка.

Окрім того, Ігор Зюбрик, що є одним із засновників  ТОВ «Західспецбудмеханізація», уже потрапляв в корупційний скандал у Львові, у справі щодо постачання неякісної піскосуміші для Шевченківської РА. Наприкінці лютого 2018 року йому було оголошено підозру у заволодінні бюджетними коштами у великих розмірах – 388,07 тис. грн. 

На початку минулого року підприємство «Західне інноваційне об’єднання» стало переможцем тендеру від Шевченківської райадміністрації Львова на постачання протиожеледного реагенту на 1,2 млн грн. Згідно з технічними умовами, 3600 кг реагенту мали складатися з 20% солі та 80% піску. При цьому, і сіль, і пісок повинні відповідати чітким нормам ДСТУ.

Слідчі встановили, що суміш не відповідала технічним умовам, які були вказані в договорі. Зокрема, щодо вмісту солі, піску та інших структурних часток. Посвідчення якості на суміш підписав власник ТОВ «ЗІО-Спорт», – сам Ігор Зюбрик.

За даними правоохоронців, з лютого по березень 2017 року на рахунок ТОВ «Західне інноваційне об’єднання» від Шевченківської райадміністрації було перераховано 614,82 тис. грн, з яких частину перевели на рахунок ТОВ «ЗІО-Спорт», і ці гроші були використані Ігорем Зюбриком.

Варто наголосити, що компанія ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», з котрою ЛКП “Львівавтодор” підписав договір на постачання делініаторів, має спільний телефоний номер іще із шістьма компаніями, зокрема ТОВ “Вікторі менеджмент трейд”, ТОВ “Трафік менеджмент”, ТОВ “БВ Кепітал”, ТОВ “ТМГ-Сервіс” та ТОВ “Гаращак інжиніринг груп”, що може свідчити про ознаки фіктивності компанії.

Нагадаємо, 1 грудня на вул. Свенціцького у Львові були встановлені делініатори, мета котрих фізично відмежувати трамвайну колію від смуги для руху приватних авто. 

Як зазначив у своє Facebook Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР, “Вже найближчим часом трамваї будуть мати свою фізично відділену смугу. Натомість автомобілі будуть їхати по смузі, на якій були припарковані 20-25 авто. Тепер тисячі людей щоденно зможуть на 10-15 хвилин швидше доїжджати до центру трамваєм”.

Водночас зазначимо, у 2015 році на ділянці вулиці Городоцька поруч із Привокзальним ринком була облаштована смуга для громадського транспорту із застосуванням делініаторів. Уже за короткий час усі делініатори були пошкоджені, а смуга для громадського транспорту залишається запаркованою приватними автомобілями та не виконує своєї функції.

категорії
ЕкономікаНовини Львівщини

Публікації по темі