Локалізація виробництва локомотивів в Україні принесе державі понад 200 млн євро

Найближчим часом Укрзалізниця планує оголосити конкурс щодо закупівлі 205 вантажних електровозів.

Найближчим часом Укрзалізниця планує оголосити конкурс щодо закупівлі 205 вантажних електровозів.

Якщо однією з умов закупівлі рухомого складу буде локалізація виробництва в Україні (не менше 50%), то у такому випадку додаткові надходження до бюджетів та фондів складуть близько 200,8 млн євро.

Такі цифри наводяться у відкритому зверненні Федерації роботодавців України до Прем’єр-міністра України щодо реалізації проекту з локалізації електровозів в нашій державі, передає  Rail.insider.

В ФРУ переконані, що найбільш швидко та з мінімальними ризиками оновити парк електровозів можливо за умови залучення продукції та досвіду провідних світових компаній, наприклад, «Alstom», «Siemens» та інші. Реалізація подібних проектів за умови забезпечення максимально можливого рівня локалізації (не менше 50%) та повного циклу сервісного обслуговування вітчизняними підприємствами на території України у перспективі здатна повністю змінити уявлення клієнтів щодо якості послуг АТ «Укрзалізниця».

Крім цього, за попередніми розрахунками ФРУ, реалізація зазначеного проекту з рівнем локалізації понад 50%, матиме відчутний мультиплікаційний ефект як для 150 промислових підприємств машинобудівної та суміжних галузей України, так і української економіки в цілому. А саме:

  • додаткові надходження до бюджетів та фондів складуть близько 200,8 млн. євро, економія видатків по безробіттю – 76 млн євро;
  • буде створено близько 4,8 тис. робочих місць;
  • українське населення отримає більший дохід у вигляді заробітної плати — близько 18,5 млн євро на рік, що в свою чергу стимулювати споживчий попит на ринку;
  • все це позначиться на зростанні ВВП — мінімум на 3,74 млрдгрн. щорічно.

Відтак, можна вважати державним злочином перед Україною, якщо закупівля електровозів відбуватиметься з мінімальним рівнем локалізації або по імпорту і тим самим повторить прикрий досвід 2012 року, коли закупила 10 корейських поїздів Хюндай HRCS2 (при наявності українських виробників), що призвело до виводу значних коштів за кордон та надмірних витрат державного перевізника” – переконані в Федерації.

В свою чергу, в компанії «Сіменс Україна» відзначили, що високий рівень локалізації виробництва локомотивів в Україні призведе до їхнього подорожчання. Про це  в інтерв’ю журналістам Rail.insider  розповів Директор департаменту “Інтегровані транспортні системи” ДП «Сіменс Україна» Дмитро Чорненький. Серед плюсів локалізації виробництва Чорненький назвав є нові робочі місця й прихід в країну нових виробничих технологій.

Нагадаємо, що запуск процедури відбору магістральних електровозів для Укрзалізниці відтермінували до березня місяця.

Читайте нас у Telegram.

категорії
ЕкономікаНовини

Публікації по темі

Новини