Львівський регіон – локомотив розвитку галузі туризму

Сотні років розвитку архітектури, культури, традицій сприяли розвитку туризму Львівщини

У рамках сесії «Туристичний Маркетплейс Львівщини» виступив перший заступник голови Комітету з питань сім’ї, молодіжної політики та спорту Микола Величкович.

«Сотні років розвитку архітектури, культури, традицій сприяли розвитку туризму Львівщини. Львівський регіон з Карпатським масивом – потужний туристичний компонент. Крім цього, наш регіон обладає рекреаційними можливостями. Це Трускавець, Моршин, Східниця. Якщо це об’єднати, виходить, що Львівський регіон – локомотив розвитку галузі туризму», – зазначив Микола Величкович.

З його слів, за останні декілька років були створені потужні механізми та програми, які стимулюють розвитку туризму.

«Галузь не може розвиватись, якщо немає забезпечення, відповідної інституції, яка займається сферою туризму. Зміни закону «Про туризм» викликає багато дискусій та неоднозначних думок. Проте це підштовхнуло до того, що галузь сама виставляє планки якості та пріоритети», – розповів Микола Величкович.

Як зазначив Микола Величкович, основна проблема полягає навіть не у грошах, а у установленні правил у цій сфері.

«Існує декілька проблемних системних питань, які необіхдно розглядати разом. По-перше, це прерогатива виїздного туризму. Україна має потужну базу, щоб рекламувати себе та запрошувати. Необхідно поставити у пріоритет спрямування зусилль та фінансів, щоб прореклувати Львівщину, щоб залучити нових туристів», – поділився Микола Величкович.

Євро 2012, Євробачення у Києві, футбольні турніри – це, за словами Миколи Величковича, потужний магнит для відвідування України.

«Фінансування туристичної галузі було незрозумілим в Україні ні міністерству фінансів, ні Кабінету Міністрів протягом 27 років. Ми разом з депутатами вимагали збільшення фінансування. Коли у 2017 році виділили 30 млн гривень – це всім здавалося великою сумою, проте механізми витрат не дають змогу цю суму ефективно витрачати. Треба змінити ставлення до фінансування на державному та регіональному рівнях. Ми розповідаємо усім, що у порівнняні з інфраструктурними витратами, витрати на маркетингові дистинації – є мізерними», – прокоментував президент Національної Туристичної Організації України Іван Ліптуга.

категорії
ЕкономікаНовини

Публікації по темі