Nestle і Coca-Cola змагаються за «Боржомі»

«Альфа-груп» готова розлучитися з цим бізнесом.

Структури “Альфа-груп” Михайла Фрідмана і Германа Хана ведуть переговори з компаніями про продаж IDS Borjomi International.

IDS Borjomi International – один з найбільших виробників бутильованої води в Євразії. Управляє дев’ятьма заводами в Росії, Україні та Грузії. Портфель брендів включає Borjomi, «Святе джерело», «Моршинську». У 2017 році продажі компанії становили близько 1,5 млрд л.

Інтерес до IDS Borjomi проявляє як Coca-Cola, так і Nestle. Цю угоду експерти оцінюють в суму до 630 млн доларів.

Структури “Альфа-груп” придбали контрольний пакет IDS Borjomi в 2013 році у Salford Capital Partners Inc., близької до Бориса Березовського і спадкоємців його бізнес-партнера Бадрі Патаркацишвілі. Через фонд VDP вона керувала 87,34% IDS Borjomi.

У Nestle і Coca-Cola є свій інтерес до IDS Borjomi International. Для Nestle угода означала б повернення в портфель бренду «Святе джерело», який був проданий IDS Borjomi у 2009 році. Цей бренд займає майже 10% ринку РФ.

категорії
Всі новиниЕкономіка

Публікації по темі