Перевезення контейнерів територією України за 4 місяці 2019 року зросли на 8%

Обсяги перевезень вантажів у складі контейнерних поїздів за 4 місяці цього року зросли на 70%.

За 4 місяці 2019 року територією України перевезено понад 125 тис. контейнерів в умовних одиницях (ДФЕ).

Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, передає прес-служба компанії.

За 4 місяці 2019 року територією України перевезено понад 125 тис. контейнерів в умовних одиницях, що на 8 % перевищує показник відповідного періоду 2018 року. Також у цьому році Укрзалізниця вже запустила 3 нові контейнерні поїзди, 2 з яких – міжнародні.

На думку Євгена Кравцова, все це є результатом системної роботи, що включає організацію регулярних контейнерних поїздів, розвиток інфраструктури та укладення договорів з іншими залізничними адміністраціями щодо міжнародних маршрутів.

«Наша мета – максимально ефективно використовувати наявний вантажний рухомий склад. Тому ми стимулюємо вантажовласників перевозити вантажі в контейнерах в складі регулярних контейнерних поїздів. Для них це – суттєве зменшення вартості перевезення разом з гарантованим терміном доставки, а для Укрзалізниці – зменшення експлуатаційних витрат», – підкреслив керівник Укрзалізниці.

Він також повідомив, що обсяги перевезень вантажів у складі контейнерних поїздів за 4 місяці цього року зросли на 70%. Зокрема, перевезено 44,3 тис. ДФЕ, що становить 36% від загального обсягу контейнерів, перевезених територією України. Наразі територією України організовано 20 контейнерних поїздів, з яких 17 курсують на регулярній основі.

Укрзалізниця наразі готується до запуску нових контейнерних поїздів з Польщі та Литви, а також формуватиме нові для перевезень у внутрішньому сполученні. Крім того, компанія стимулює клієнтів до розширення номенклатури вантажів для перевезення в контейнерах.

Нагадаємо, минулого тижня під час логістичної конференції у Польщі Євген Кравцов зауважив, що вантажовідправники щороку переплачують від 10 до 15 млн євро, транспортуючи вантажі з Китаю в обхід України. За його словами, Шовковий шлях з Китаю до Європи через Україну може бути дешевшим, швидшим і зручнішим для всіх учасників цього проекту.

Нагадаємо, “Укрзалізниця” запроваджує новий контейнерний сервіс Литва-Білорусь-України. Варто також додати, що АТ “Укрзалізниця” запустила новий регулярний контейнерний поїзд від української станції Нижньодніпровськ-Вузол до польської станції Славкув, який доставлятиме контейнери втричі швидше і на 20% дешевше.

категорії
Економіка

Публікації по темі