Перші два майданчики в рамках пілотного проекту зважування вантажівок в русі працюють в тестовому режимі

Система зважування в русі WiM – це розумна система збирання інформації про транспортні засоби, які рухаються автомобільними дорогами.Система зважування в русі WiM – це розумна система збирання інформації про транспортні засоби, які рухаються автомобільними дорогами

20 вересня 2019 року, Міністр інфраструктури Владислав Криклій разом з керівником Державного агентства автомобільних доріг України Славоміром Новаком проінспектував роботу перших 2-х (з 6-ти запланованих) майданчиків системи зважування вантажівок в русі.

Про це інформує Мінінфраструктури.

Система зважування в русі WiM – це розумна система збирання інформації про транспортні засоби, які рухаються автомобільними дорогами: дату та час проїзду, температуру навколишнього повітря та дорожнього покриття, смугу та напрямок руху, швидкість руху та державний номерний знак, габаритні розміри, відстань між осями, загальну масу та її розподіл по осях.

Міністр інфраструктури відзначив, що останні законодавчі ініціативи Верховної Ради дозволяють кардинально змінити підхід до габаритно-вагового контролю: «Нещодавно Верховна Рада прийняла два закони, щодо габаритно-вагового контролю: №1047 – запроваджує автоматичний габаритно-ваговий контроль та №1063 –  передбачає спрямування штрафів за недотримання габаритно-вагових норм до Дорожнього фонду. Впровадження WiM вирішує два ключові завдання: збереження автомобільних доріг від руйнування великогабаритним транспортом та зменшення корупційних ризиків. Розраховуємо, що впродовж наступного року-півтора по Україні буде близько 100 подібних комплексів. Запровадити комплекси стало можливим за участі та допомозі Міжнародного банку реконструкції та розвитку, вони і надалі готові продовжувати цю позитивну тенденцію з підтримки. На перших етапах це буде працювати в предселекційному режимі, коли є інформація з вагового комплексу, вона приходить до інспекторів Укртрансбезпеки,  всі ці записи неможливо видалити, власне, вся інформація буде наявна для того, щоб можна було провести аудит, перевірити. В подальшому, ми хочемо запровадити бек-офіс, в якому будуть працювати інспектори, тобто мінімізувати будь-який людський вплив і фактор, щоб все робилося дистанційно і ми тільки отримували сервіс», – зазначив Владислав Криклій.

Славомір Новак, керівник Державного агентства автомобільних доріг України, заявив, що впроваджуються європейські механізми зважування вантажівок у русі, що передбачає цілодобовий моніторинг руху, автоматичну фіксацію ряду порушень правил дорожнього руху, а також отримання комплексної інформації про інтенсивність руху та склад транспортних потоків, необхідної для планування ремонтно-будівельних робіт.

Системи автоматичного зважування у русі, які встановлюються вже зараз на під’їздах до Києва, повинні запрацювати до кінця поточного року. Наступним етапом впровадження автоматичного габаритно-вагового контролю, над яким працює Міністерство інфраструктури спільно з Командою підтримки реформ, є оснащення основних транспортних коридорів з високою щільністю руху сучасними та високоточними WiM-комплексами. Системи WIM також повинні бути встановлені поряд з усіма основними прикордонними пунктами пропуску та морськими портами.

категорії
Економіка

Публікації по темі