Потужне галузеве лобі перешкоджає Укрзалізниці здійснювати ефективну тарифну політику

Тарифна політика Укрзалізниці має відповідати загальній стратегії компанії, яка має бути затверджена та чітко визначати пріоритети її розвитку.

Потужне цільове лобі відволікає учасників ринку залізничних перевезень на численні дискусії, тим самим перешкоджаючи Укрзалізниці здійснювати ефективну тарифну політику.

Про це повідомив виконавчий директор Національного комітету промислового розвитку України Анатолій Гіршфельд, передає прес-служба Укрзалізниці.

За його словами, обговорення процесу зміни тарифів на залізничні перевезення триває вже понад рік, а рішення у цьому питанні учасниками ринку досі не прийнято. Він зауважив, що залізнична галузь є саме тією галуззю, яка дає поштовх для розвитку всієї економіки держави. Тож для таких галузей мають створюватися більш сприятливі умови для розвитку.

«Якщо в державі будуть поставлені інші пріоритети для галузей з високою доданою вартістю, то лобізм буде зовсім іншим і ми житимемо інакше», – зазначив Анатолій Гіршфельд.

Він також додав, що зараз не йдеться про запровадження якогось надвисокого тарифу. Пропозиції Укрзалізниці щодо проведення індексації тарифів на рівень індексу цін виробників промислової продукції цілком обґрунтовані.

«Те, що сьогодні відбувається із запізненням мінімум у два роки, це, по-перше, індексація тарифів відповідно індексу росту цін виробників. Друге – оновлення тягового рухомого складу, який є чи не найболючішим місцем логістики перевезень. Тут слід розуміти, що не виконає Укрзалізниця це завдання тільки за рахунок однієї індексації, потрібно приймати окрему цільову програму. І третє – це запровадження автоматичної індексації тарифів», – сказав Анатолій Гіршфельд.

Він також зауважив, що тарифна політика Укрзалізниці має відповідати загальній стратегії компанії, яка має бути затверджена та чітко визначати пріоритети її розвитку.

категорії
Економіка

Публікації по темі