Україна встановлює міцні позиції на ринку курятини в ЄС

Курятина залишається улюбленим видом м'яса для жителів ЄС.

Україна вдало змагається зі світовими гігантами на ринку курятини та користується попитом в Європейському Союзі.

Про це пише британське видання Poultry World.курят

У 2017 році Європа втратила 10% імпорту бразильської курятини. Сьогодні ЄС компенсує це за рахунок України, Таїланду і Чилі, відзначає видання.

Також повідомляється, що курятина залишається улюбленим видом м’яса для жителів ЄС.

“Протягом наступних 12 років в країнах ЄС курятина буде єдиним видом м’яса, виробництво і споживання якого буде рости”, – пише видання.

Очікується, що до 2030 року виробництво і споживання м’яса птиці зросте приблизно на 4% – по 0,2% щорічно.

“За підсумками 2018 року річне споживання м’яса птиці на одного європейця становитиме 24 кг, через 12 років – 24,8 кг”, – йдеться в повідомленні.

Також прогнозується досить високий світовий попит на імпорт м’яса птиці. Поставок курятини потребуватимуть в основному азіатські країни: В’єтнам, Філіппіни і Китай.

Нагадаємо, раніше повідомляли, що Україна вийшла в ТОП-3 головних експортерів курятини в ЄС. Україна зайняла третє місце за експортом птиці у Європу ще у 2017 році. Тоді до ЄС було експортовано 66,7 тис. тонн м’яса птиці і м’ясних продуктів. А за 2018 рік показник зріс майже на 70%.

Перше і друге місце за обсягами експорту курятини та іншого м’яса птиці до Європи зайняли Таїланд і Бразилія. З початку 2018-го вони ввезли до ЄС 203 тис. і 186 тис. тонн відповідно. За загальними даними, зростання експорту таїландської курятини до ЄС становило 12,9%, натомість бразильської – впало на 34,1%.

Довідка: “Миронівський хлібопродукт” (ТМ «Наша Ряба») годує своєю продукцією третину українців.

категорії
Економіка

Публікації по темі