Укрпошта закріпила позиції лідера ринку в міжнародній доставці

У 2018 році Укрпошта закріпила лідерські позиції на ринку міжнародної доставки.

У 2018 році Укрпошта закріпила лідерські позиції на ринку міжнародної доставки.

Повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури.

Компанія обробила 34,4 млн міжнародних імпортних та експортних відправлень, що майже на 45% більше, ніж в 2017 р. Загалом доходи компанії від міжнародних операцій зросли на 37%.

Для збільшення обсягів відправлень та доходів Укрпошта минулого року запровадила ряд кроків для розширення пропускної здатності в обробці міжнародних відправлень та уникнення можливих затримок відправлень. Зокрема, за ініціативою підприємства та у співпраці з ДФС і Міжнародним аеропортом «Бориспіль» та партнерстві з “Міжнародні Авіалінії України” була запроваджена нова технологія обробки пошти із залученням сертифікованих хендлінгових компаній. Наприкінці 2018 року також  здійснені перші пілотні рейси з використанням аеропортів ЄС, зокрема аеропорту в м. Жешув (Польща) для транспортування пошти до Нью Йорку (США).

Зростання імпорту відбулося завдяки новим проектам з двома ключовими партнерами в доставці товарів з азійських маркетплейсів. Так, Укрпошта та Cainiao (логістична платформа групи компаній Alibaba, до складу якої входить торгова платформа AliExpress) створили продукт AliExpress Saver, який поєднує доступну доставку для недорогих товарів з можливістю відслідковування відправлення. Другим знаковим партнерством для імпортного напрямку стало підписання та запуск спеціального каналу доставки з  національною поштою Гонконгу.

Крім того, Укрпошта приєдналася до найбільшого інфраструктурного проекту світу «Нового шовкового шляху» (One Belt, One Road). Компанія бере участь у пілотному проекті пошти Китаю (China Post) із транспортування пошти залізницею із Китаю до Польщі з подальшим перевантаження на автомобільний транспорт до різних європейських міст. Ще Укрпошта запустила прискорені канали доставки для китайських JD.com та Joom, британського ASOS.

В той же час підприємство продовжує розвивати експортний напрямок міжнародних операцій, було запроваджено накопичувальну систему бонусів – понад 3800 експортерів отримали знижки на пересилання посилок. Таким чином український малий та середній бізнес має змогу вийти на міжнародні ринки і торгувати на найбільших онлайн-майданчиках у 230 країнах та виділених регіонах світу.

В 2018 Укрпошта активно збільшувала кількість онлайн-оформлених відправлень через такі інструменти як API, «особистий кабінет», мобільний застосунок і на кінець 2018 року 36% всіх відправлень були оформлені онлайн.

В 2018 році Укрпошта також значно розширила перелік партнерів-авіакомпаній, якими доставляє відправлення. До MAУ, KLM, AirBaltic, Белавиа, додалися контракти із Turkish Airlines, Lufthansa, LOT, Silk Way Airlines, Brussels Airlines, Austrian Airlines. Нині Укрпошта має змогу відправляти пошту на 32 – 47 рейсів на добу в залежності від розкладу вильотів.

Основними експортними країнами, до яких Укрпошта найбільше здійснювала доставку в 2018 році – США, Великобританія, Канада, Німеччина, Франція, Польща,  Австралія. Найбільшими імпортерами були Китай, Нідерланди (як транзитний хаб), Ізраїль та США.

категорії
Економіка

Публікації по темі