Укрзалізниця має намір розвивати послугу з ремонту та обслуговування приватних локомотивів

Днями в приміщенні Укрзалізниці відбулася зустріч найбільших власників приватного тягового рухомого складу з керівництвом компанії та директорами локомотиворемонтних заводів.

Днями в приміщенні Укрзалізниці відбулася зустріч найбільших власників приватного тягового рухомого складу з керівництвом компанії та директорами локомотиворемонтних заводів.

Це перша подібна зустріч, на якій представники Укрзалізниці озвучили намір активніше розвивати послугу з ремонту та обслуговування приватних локомотивів як окремий вид бізнесу.

Про це розповів директор з розвитку бізнесу Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

«За нашими оцінками, тяговий приватний парк нараховує 2,5 тис. одиниць, з яких 996 локомотивів допущені на магістральні залізниці для вивезення промислових вантажів до станцій. Решта використовується всередині підприємств чи кар’єрів. Цей парк на сьогодні ремонтується власниками в різних умовах, частина — на наших заводах, частина — деінде. Саме тому бачимо потенціал для бізнесу — пошук замовлень для наших локомотиворемонтних заводів. Тим більше наші заводи спеціалізуються на ремонті не тільки локомотивів, а й вузлів до них», — розповів Андрій Рязанцев.

В Укрзалізниці впевнені, що ця пропозиція на часі зараз, в умовах занадто повільного оновлення парку. Бо від регулярності та якості ремонтів локомотивів залежить весь перевізний процес,  та бізнес клієнтів-вантажовідправників.   Саме тому компанія вийшла з пропозицію до учасників ринку, презентуючи повний перелік своїх робіт, послуг та товарів, які заводи товариства можуть надати клієнтам. Все це знайшло відображення у зведеному каталозі. Зокрема, на зустрічі керівники ремонтних заводів презентували свої можливості та спеціалізацію.

«Бачимо попередню зацікавленість клієнтів у таких послугах. Зі свого боку Укрзалізниця задекларувала готовність стати більш гнучкою щодо ціноутворення та максимально клієнтоорієнтованою. Особлива увага буде до якості проведених ремонтів або технічного обслуговування. Укрзалізниця готова сідати за стіл переговорів і домовлятися з замовниками про взаємовигідні умови співпраці. Кожен клієнт важливий для Укрзалізниці», — зазначив Андрій Рязанцев.

До складу АТ «Укрзалізниця» входять три локомотиворемонтні заводи: Львівський локомотиворемонтний завод, Дніпропетровський тепловозоремонтний завод та Запорізький електровозоремонтний завод. Заводи мають ринкові переваги: повний цикл усіх видів обслуговування та ремонтів, наявність сертифікатів на всі види робіт, потужна матеріально-технічна база та досвіт роботи, кваліфіковані працівники, власні лабораторії та випробувальні центри.

категорії
Економіка

Публікації по темі