Укрзалізниця провела перші аукціони з продажу послуг на перевезення в зерновозах власності компанії

Учасникам ринку було запропоновано загалом 540 вагонів.

Укрзалізниця 13 лютого 2019 року провела на електронних майданчиках «ProZorro.Продажі» перші аукціони з продажу послуг на перевезення в зерновозах власності компанії за маршрутними відправками.

Повідомляє прес-служба компанії.

Учасникам ринку перевезень було запропоновано 10 маршрутів по 54 вагони, загалом це 540 вагонів. При початковій вартості зерновоза 1055 грн за добу користування компанія-переможець запропонувала 1802 грн.

«Аукціон засвідчив, що перевізники готові платити на понад 70 % більше за початкову вартість зерновоза в складі маршруту. Особливо у маршрутних відправках зацікавлені великі компанії. Укрзалізниця збільшила обсяги маршрутних відправлень зернових і вперше запропонувала ринку придбати цю послугу через відкритий і прозорий аукціон. Він підтвердив, що маршрутні відправки зерна – затребувані в учасників ринку. Електронні аукціони «ProZorro.Продажі» сформували діапазон ринкових цін на вагони власності Укрзалізниці», – зазначив Андрій Рязанцев, директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця».

Переможець аукціону зможе замовити послугу перевезення за маршрутом з однієї зі станцій відвантаження впродовж березня цього року, але не частіше, ніж через добу. Загалом у зазначених торгах змагалося 5 компаній. Переможець сплатить перевізнику 973 080 грн.

Окрім цього, відбулося ще 11 торгів щодо продажу послуг з використання вагонів власності АТ «Укрзалізниця». Клієнтам було запропоновано загалом ще 50 зерновозів та 100 піввагонів. У ході аукціонів учасники запропонували більшу вартість за початкову. Вартість послуг користування зерновозом склала від 2500,01 до 3500,01 грн при стартовій вартості 1055 грн, а піввагона – від 961 до 1048 грн при стартовій вартості 819 грн.

«Укрзалізниця збільшила кількість вагонів, яку виставила на аукціон в системі ProZorro, та розширила їх номенклатуру. Для компанії – це новий досвід, новий формат співпраці з клієнтами, який доводить свою ефективність та розширює можливості для вантажовідправників. Крім того, аукціони вже дозволили чітко визначити ринкову ціну за користування зерновозами та піввагонами», – розповів Андрій Рязанцев.

категорії
Економіка

Публікації по темі