Великий власник маркетплейсів захотів стати банком

У групі компаній EVO розглядають варіанти виходу на фінансові ринки

У групі компаній EVO (володіє великим маркетплейсом Prom.ua та низкою інших), яка в минулому році об’єдналася з інтернет-магазином Rozetka, розглядають варіанти виходу на український банківський ринок.

Експерти переконані, що для традиційних гравців це буде приводом похвилюватися. В EVO розглядають два варіанти: або співпрацювати з банками, або самим стати одним з них. Як приклад наводять корпорацію Amazon, яка вже виходить на фінансовий ринок США.

Фахівці припускають, що в такому випадку у банку EVO буде найбільша в Україні аудиторія. За даними компанії Kantar, Rozetka.com.ua та Prom.ua входять в десятку найбільш відвідуваних сайтів нашої країни. У травні на ці маркетплейси зайшли 10,88 млн і 10,4 млн користувачів відповідно. Для порівняння, в цьому ж місяці сайт найбільшого української фінустанови – Приватбанку – відвідали 11,24 млн осіб.

категорії
Економіка

Публікації по темі