Відкриття ринку залізничних перевезень стане значним викликом для галузі, – Андреас Матьє

Відкриття ринку перевезень в Україні стане значним викликом для всієї залізничної галузі, на який Укрзалізниці, як державній компанії, доведеться давати адекватну відповідь.

Відкриття ринку перевезень в Україні стане значним викликом для всієї залізничної галузі, на який Укрзалізниці, як державній компанії, доведеться давати адекватну відповідь.

Саме так вважає член наглядової ради компанії Андреас Матьє, повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

«Укрзалізниця активно готується до лібералізації ринку перевезень, в рамках якого компанія буде конкурувати з приватними гравцями. Я можу поділитися досвідом запуску відповідного ринку в Австрії. В пасажирському сеґменті в цій державі активно працює приватний перевізник, який своєю появою створив безліч викликів для австрійської залізниці, адже якість послуг приватного оператора була набагато краще», — сказав він в інтерв’ю проєкту «12 облич стратегії Укрзалізниці».

Саме тому, на думку Андреаса Матьє, Укрзалізниця повинна дуже добре підготуватися до лібералізації ринку перевезень, як пасажирських, так і вантажних.

«І тут вже йдеться про доінвестування технічної модернізації інфраструктури та рухомого складу, що є одним з ключових «домашніх завдань», — додав він.

Андреас Матьє також наголосив, що Укрзалізниця є однією з ключових державних компаній, оскільки вона є важливим чинником економічного розвитку, а сильні сторони компанії полягають в її структурі, за допомогою якої вона може забезпечувати надання різноманітних послуг із залізничних перевезень.

«Не варто також забувати, що ще нещодавно компанія переживала важкі часи, перебуваючи у стані фінансового дефолту. Але за останні 18 місяців мого перебування у наглядовій раді я спостерігаю ефективні дії менеджменту, якому вдалося не лише стабілізувати фінансовий стан компанії, але й забезпечити належне надання послуг. Звичайно, існують скарги від пасажирів, але зауважу, що вони існують у всьому світі», — резюмував член наглядової ради Укрзалізниці.

Читайте нас у Telegram.

категорії
Економіка

Публікації по темі