За п’ятирічні борги від перевезення пільговиків Укрзалізниця могла б купити 3 нові електрички або 7 дизель-поїздів, – Євген Кравцов

За ці кошти перевізник міг би придбати 3 нові електропоїзди або 7 дизель-поїздів. Про це повідомив Євген Кравцов, голова правління АТ «Укрзалізниця».

Місцеві органи влади за останні 5 років недокомпенсували Укрзалізниці 1,4 млрд гривень за перевезення пільгових категорій населення.

Повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

За ці кошти перевізник міг би придбати 3 нові електропоїзди або 7 дизель-поїздів. Про це повідомив Євген Кравцов, голова правління АТ «Укрзалізниця».

Всього впродовж 2014-2018 років Укрзалізниця перевезла в приміському сполученні пільговиків на 1,9 млрд гривень, а компенсовано компанії було тільки 25% – 502 млн гривень. Зокрема, лише минулоріч Укрзалізниця перевезла в приміському сполученні пільговиків на 389 млн грн, а компенсовано лише 88,6 млн грн – близько 20%.

За словами керівника Укрзалізниці, залізничний транспорт продовжує виконувати соціальну функцію. Однак через низькі тарифи на перевезення пасажирів та відмову місцевих бюджетів від компенсації збитків Укрзалізниця зазнає колосальних втрат та не має змоги оновлювати цей сектор перевезень.

«У питанні оновлення приміського рухомого складу нам необхідна тісна співпраця з місцевими органами влади. Півроку тому Європейський інвестиційний банк погодився інвестувати в ці перевезення. Було сформовано попередній проект, але на рівні місцевих органів влади він не знайшов підтримки, хоча саме вони є основними вигодоотримувачами від приміських залізничних перевезень. На сьогодні щодо цього проекту ми маємо лише попереднє погодження від Дніпра і Запоріжжя», – зазначив він.

Також він додав, що Укрзалізниця готова до різних форм співпраці з органами місцевої влади. «Наразі ведуться переговори з ЄІБ щодо виділення 100-200 млн євро на оновлення приміського рухомого складу. Наприклад, придбані за ці кошти електрички ми готові взяти в операційне управління. Але на місцях немає жодної зацікавленості в цьому. До речі, саме місцеві громади затверджують вартість проїзду в приміському залізничному транспорті. Тому якщо у них є зацікавленість, щоб ці перевезення були якісними, то необхідно діяти», – наголосив він.

категорії
Економіка

Публікації по темі