Мінекономрозвитку розповів куди скаржитись на недобросовісних туроператорів

У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги, за захистом своїх прав можна звертатися із заявою в Держпродспоживслужбу

У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги, за захистом своїх прав можна звертатися із заявою в Держпродспоживслужбу. Для цього треба надати: фото- і відеоматеріали, копію договору на туристичне обслуговування, розрахункові квитанції понесених витрат і т.п.

У разі, якщо туроператор порушив ліцензійні умови (затверджені постановою Кабміну), турист має право звертатися із заявою в Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи.

Так, порушенням ліцензійних умов вважається:

– невидача туристу: договору на туристичне обслуговування або ваучера, договору обов’язкового страхування, проїзних документів;

– невидача платіжних документів, що підтверджують внесення туристом до каси туроператора вартості туристичних послуг (фіскальний чек, квитанція);

– відсутність у туроператора свого сайту;

– відсутність у керівника туроператора документа про освіту або стаж роботи в сфері туризму та ін.

категорії
Суспільство

Публікації по темі