На початку серпня у Львові стартуватиме конкурс з розробки дизайну лівреїв громадського транспорту. Втім це уже не перша спроба навести лад із зовнішнім виглядом громадського транспорту у Львові, однак усі намагання були безрезультатними.
«У серпні розпочнемо конкурс з розробки дизайну лівреїв громадського транспорту. Лівреї − це зовнішній вигляд брендування громадського транспорту. Я сподіваюся, що це буде цікаво всім дизайнерам, тому що це дуже крутий кейс у їхні порт фоліо», − зазначив заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР з питань транспорту Андрій Білий.
Конкурс буде проходити попередньо в три етапи: обрання комісії, громадські слухання, та обрання переможців. Загалом конкурс триватиме 2-3 місяці.
Брендування громадського транспорту загальноприйнята практика у багатьох містах світу. «У цивілізованому світі брендування громадського транспорту вже давно розпочалось, це все потрібно кожному великому місту, адже брендування виконує презентативну функцію для гостей міста. Якщо транспорт буде пофарбований в одну кольорову гамму – пасажирам стане простіше його ідентифікувати», – зазначив Святослав Товстига, керівник ГО «За якісний транспорт».
Водночас він наголошує, що Львів уже не вперше проводить конкурс брендування громадського транспорту. «Вже двічі у Львові спробували реалізувати брендування. Через те, що не було політичної волі, був хаос у структурі міської ради, через неправильну комунікацію с тодішнім керівництвом «Львівелектротранс» проекти заморожувались. З кожним разом активність потенційних дизайнерів зростає, просто потрібно, щоб хтось взяв і сказав, що після конкурсу проект буде реалізований, а не люди просто витратять свій час як це було в попередні рази», – наголосив Святослав Товстига.