Держпродспоживслужба зобов’язала повернути споживачам понад 62 млн гривень

Під час проведення перевірок, порушення встановлено в 121 випадку.

Впродовж І кварталу 2019 року Держпродспоживслужба здійснила 122 планові та 42 позапланові перевірки суб’єктів господарювання з питань дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін

Про це повідомляє Держпродспоживслужба.

Під час проведення перевірок, порушення встановлено в 121 випадку, що становить 73,8 % від загальної кількості перевірок.

За результатами проведених перевірок прийнято 76 рішень про застосування до суб’єктів господарювання адміністративно-господарських санкцій на загальну суму 2,4 млн грн та 64 посадові особи притягнуто до адміністративної відповідальності шляхом накладання штрафів на загальну суму 14,7 тис. грн. Крім того, складено 85 приписів щодо усунення порушень під час формування, встановлення, застосування державних регульованих цін/тарифів та приведення їх у відповідність до вимог чинного законодавства.

Відповідно до прийнятих приписів та рішень про застосування адміністративно-господарських санкцій зобов’язано повернути кошти споживачам на загальну суму 62,8 млн грн, з яких 54,4 млн грн  –  сума коштів, яку зобов’язано повернути споживачам м. Києва за результатами 5 планових перевірок комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд м. Києва.

При цьому, внаслідок зменшення розмірів планованих та затверджених тарифів на житлово-комунальні та інші види послуг, а також приведення цін на фармацевтичному ринку до економічно обґрунтованого рівня, в І кварталі 2019 року Держпродспоживслужбою попереджено обрахування споживачів у розрахунку на річні обсяги надання послуг на загальну суму 12,9 млн грн.

категорії
БізнесЕкономікаСуспільство

Публікації по темі