Дорога Рясне – Левандівка Укрзалізниці не по силам

Основне питання виникало з перетином колії.

У Львівській міській раді визначилися з найоптимальнішим варіантом будівництва дороги між вулицями Суботівською та Шевченка.

Про це написав заступник керівника департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий на своїй сторінці у Facebook.

За словами Андрія Білого, основне питання виникало з перетином колії. Було декілька варіантів: регульований переїзд через колію, естакада або тунель під коліями. Проте згодом один варіант був відхилений через високу кількість потягів, інший – через велику суму (500-600 м естакади оцінили у 250 млн грн).

Тому, такий варіант, як тунель під коліями – виявився найоптимальнішим варіантом.

«Третій варіант спершу відхилили, оскільки пропонована технологія будівництва тунелю передбачала поетапну зупинку частини колій. Укрзалізниця повідомила, що це буде для них неможливим. Але пізніше знайшли компанію, яка будує метро в Києві. Вона повідомила, що зможе збудувати тунель без впливу на роботу колій. Цей варіант попередньо оцінили в 100 млн гривень», – розповів Андрій Білий.

Як зазначив Андрій Білий, на сьогодні геологія зроблена на частину дороги. Після остаточних погоджень із проектантами та будівельниками мають підготувати технічне завдання, виготовити проектно-кошторисну документацію та провести відповідні тендери.

Замовником робіт виступатиме ЛКП «Львівавтодор».

Зазначимо, що сполучення мікрорайону Рясне з містом – це питання, яке тягнеться роками. Мешканцям Рясного доводиться об’їжджати великий шлях, щоб достатися центру міста.

 

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі