Конкурс без конкурсантів: Львів у пошуку перевізників

До завершення конкурсу пасажирських перевезень у Львові залишилось два дні.

Сьогодні, 12 вересня, під час брифінгу в.о. начальника управління транспорту ЛМР Олег Партика повідомив, що на конкурс пасажирських перевезень у Львові не подався жоден кандидат.

«У п’ятницю – останній день прийому документів на участь у конкурсі. До сьогодні документи ще ніхто не подав. Але як показує практика – всі подаються у останній момент», – розповів Олег Партика, повідомляє 032.ua.

Термін прийому документів закінчується 14 вересня о 15.00. Після конкурсу буде тривати перевірка документів упродовж двох тижнів, після чого їх відправлять на перевірку до відповідних структур.

Як зазначив Олег Партика, 2 жовтня відбудеться засідання конкурсної комісії. Якщо не буде зміщення термінів, то після проведення конкурсу нові перевізники мають запрацювати за 10 днів, тобто в середині жовтня.

Нагадаємо, що конкурс з визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах загального користування Управління транспорту ЛМР оголосило 16 серпня 2018 року.

Додамо, що в умовах договору будуть передбачені штрафні санкції за невиконання рейсів у розмірі 200 неоподаткованих мінімумів, за санітарний стан машини, і за порушення правил дорожнього руху у розмірі 100 неоподаткованих мінімумів.

Наразі у Львові за тимчасовими договорами працює п’ять міських перевізників: ЛКП “АТП-1”, “Міра і К”, “Успіх БМ”, АТП-14630 та “Фіакр-Львів”.

Також зазначимо, що  оголошений Львівською міською радою конкурс на визначення перевізників автобусних маршрутів свідчить про домовленість між усіма учасниками ринку автобусних перевезень, та практично нічого не змінить у ситуації з громадським транспортом.

«Такий висновок можна зробити аналізуючи ринок транспортних перевезень та співставляючи ці дані із запропонованими на конкурс лотами. Приміром 18-тий маршрут, котрий обслуговував «Фіакр», згідно умов конкурсу мають отримати великі низькопідлогові автобуси. Таких автобусів у «Фіакр» немає. Тобто можна стверджувати, що за рахунок значної кількості великих автобусів, що визначено в умовах конкурсу для певних маршрутів, деякі лоти сформовані під комунального перевізника», – пояснює Святослав Товстига, керівник ГО “За якісний транспорт”.

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі