Лев Парцхаладзе: “Україні не вистачає якісного підходу до організації пішохідної та транспортної інфраструктури”

В Україні вивчається можливість запровадження класифікації вулиць щодо їх функціонального призначення

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України продовжує оновлення державних будівельних норм (ДБН) щодо вулиць і доріг населених пунктів.

Зокрема, розглядається норма щодо запровадження класифікації вулиць у залежності від їх функціонального призначення: для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту, автомобілів або суміжного руху. Відповідно до цього можуть бути прописані вимоги та рекомендації щодо ширини різних функціональних зон: пішохідної, велосипедної тощо, повідомляє “Урядовий портал”.

“Україні сьогодні не вистачає розумного та якісного підходу до організації пішохідної та транспортної інфраструктури. Як це, наприклад, працює у Європі, де вулиці і дороги, окрім іншого, класифікуються за їх функціональним призначенням. Тобто це вулиці, що розраховані лише для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту або автомобілів чи для суміжного руху. Наприклад, у Барселоні кожна вулиця має своє функціональне призначення. Це дозволяє правильно та ефективно організовувати роботу транспорту, створює безпечні та сприятливі умови для пішоходів. Тому зараз розглядається можливість впровадження такого досвіду і в нас”, – зазначив Лев Парцхаладзе, заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

За його словами, це може дозволити мінімізувати затори в містах, зменшити рівень автомобілізації за рахунок пріоритету громадського транспорту та організації багатофункціональних вулиць для гармонійного розвитку населених пунктів.

Проект змін до ДБН наразі розробляється ДП “ДерждорНДІ”.

категорії
Суспільство

Публікації по темі