ЛК “АТП-1” отримало перших 5 Електронів: загалом підприємство вже отримало 83 великих низькопідлогових автобусів.
Про це повідомляє прес-служба ЛМР.
До кінця цього року місто має отримає безпрецедентну кількість рухомого складу — 150 нових 12-метрових автобусів: 100 МАЗів і 50 Електронів. Зокрема, вчора ЛК “АТП-1” отримало перші 5 нових автобусів Електрон.
“До нас прийшли перші Електрони — 5 одиниць. Вартість одного Електрону 147 тис. євро. До кінця місяця плануємо отримати ще не менше 20 одиниць, і надіємося що до кінця року отримаємо усі 50 машин, відповідно до підписаного договору лізингу. Нові автобуси Електрон підуть на маршрути, де можуть курсувати великі автобуси. Тому, якщо ми встигнемо ці 5 машин зареєструвати і поставити на облік, то зможемо їх поставити на 29 маршрут з понеділка, 26 листопада”, — розповів Орест Хамула, директор ЛК “АТП-1”.
Як повідомив Володимир Будзан, комерційний директор підприємства “ЕлектронТранс”, гарантійний термін експлуатації нового автобуса становить 10 років.
Купівля нових автобусів у підприємства “ЕлектронТранс” є підтримкою розвитку місцевого товаровиробника. За словами Андрія Білого, заступника директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР, в наступні роки місто теж має намір купувати транспорт виробництва “Електрон”.
“На сьогодні спільно з “Львівелектротранс” комунальний транспорт закриває у Львові більше 70% ринку перевезень. Автобусний транспорт закриває приблизно 50% перевезень по місту. Та з отриманням усіх нових автобусів цей відсоток збільшиться до 60−65%”, — повідомив Андрій Білий.
Зокрема на наступний рік у Львові планують придбати ще 100 автобусів і 10 нових трамваїв. Також сьогодні відбулося розкриття тендерних пропозицій на придбання 50 нових тролейбусів.
“Ми також думаємо про стратегію щодо поступового оновлення громадського транспорту, щоб кожного року закупляти певну кількість машин, для того щоб завжди був транспорт, якому не вийшов гарантійний термін.
Цьогорічні 150 автобусів ми закупили відповідно до договору лізингу. Договір лізингу укладений терміном на 36 місяців, від дати отримання товару. Відповідно, якщо ми отримали у вересні перші автобуси, то до серпня 2021 року будемо виплачувати. Договір затверджений профільною депутатською комісією, а всі загальні умови затверджені ухвалою сесії ЛМР. Після виплати всієї суми автобуси перейдуть у власність АТП-1. Саме цим кредитний договір відрізняється від договору лізингу — що при кредиті товар одразу переходить у власність, у лізингу — після оплати.
Ціна автобусів була прив’язана до валюти, однак на момент оплати все перевелося в гривні і на термін лізингу фіксується сума оплати в гривнях. Оплачувати будемо під 17,8% річних протягом 36 місяців. Оскільки зараз інфляція на рівні 15−20%, то ми отримали лізинг на дуже хороших умовах”, — пояснив Андрій Білий.