Львівщина нарощує мережу контрагентів у сфері туризму

За підсумками 2018 року Львівщина посіла 2 місце в Україні за обсягом туристичного збору.

З метою збільшення туристичних потоків Львівщина розширює мережу контрагентів.

Повідомляє прес-служба ЛОДА.

Як зазначила начальник управління Наталія Табака це співпраця з дипломатичними представництвами, туристичними операторами, асоціаціями, профспілками, представниками авіакомпаній.

«Завдяки співпраці і розширенні мережі контрагентів ми будемо доносити до кінцевого споживача туристичні можливості Львівщини, залучати бізнес-події та популяризувати знакові туристичні локації для кінотуризму та медіапростору. Відтак зараз активно працюємо над формуванням туристичного портфоліо області», – зазначила Наталія Табака.

За підсумками 2018 року Львівщина посіла 2 місце в Україні за обсягом туристичного збору, кількістю розміщених у готельних закладах та за кількістю туристів з України.

Окрім цього, торік в області провели 25 масштабних туристичних та ділових заходів. Також Львівщину представили на 13 виставково-презентаційних заходах в Іспанії, Ізраїлю, Туреччині, Грузії, Китаї, Польщі, Чехії та Україні (Київ, Львів, Ужгород, Чернівці).

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі