Львівщина витратила майже всі кошти, виділені Державним дорожним фондом

Львівська область входить у п’ятірку лідерів серед інших областей України за реалізацією ДДФ.

Сьогодні, 14 лютого, Роман Кокотайло в.о. директора департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської облдерждміністрації, підбив підсумки роботи департаменту у 2018 році та окреслив основні напрямки діяльності у 2019 році.

Про це інформує прес-служба ЛОДА.

За його словами, Львівська область входить у п’ятірку лідерів серед інших областей України за реалізацією ДДФ. «Ми провели аналітику по всій Україні щодо використання коштів та реалізації Державного дорожнього фонду у 2018 році. Ми займаємо 4 місце по фінансових показниках після Хмельницької, Одеської та Вінницької областей», – зазначив Роман Кококтайло.

Відсоток реалізації Державного дорожнього фонду на Львівщині склав 98,7. Варто вказати, що на ремонт доріг Львівської області у 2018 році з Державного дорожнього фонду скерували понад  380 мільйонів гривень.

В.о. директора зазначив, що завдяки цьому фінансовому ресурсу вдалось здійснили ремонт понад 70-ти км доріг області. «Що стосується коштів місцевого бюджету, то у нас також прослідковується стабільна динаміка по залученню коштів і місцевих бюджетів до ремонту доріг загального користування місцевого значення . У 2018 році сума сягнула понад 50 млн гривень. Органи місцевого самоврядування з кожним роком все більше інвестують у  власну дорожню інфраструктуру», – додав Роман Кокотайло.

Додають, що упродовж чотирьох останніх років на Львівщині вдалось відремонтувати 1700 км автомобільних доріг.

Нагадаємо, раніше повідомляли, що члени організації “За якісний транспорт” вважають, що сьогодні на всіх дорогах, які прокладались у 2010-2012 роках, треба міняти верхній шар дорожнього полотна, на окремих ділянках намагатися рятувати дорогу і обходитися струменево-ін’єкційними технологіями.

Члени організації у 2017 році взяли участь у весняному обстежені доріг Львівської області та міста Львова, яке ініціювала Патрульна поліція Львова. Вже тоді ми спостерігали, що дороги у Львові зроблені до “Євро-2012” почали “сипатись”, хоча частина цих доріг ще була під гарантією виробника. Поліція зафіксувала порушення: напливи – стоячі калюжі, “павутинку” – тріщини у асфальті, ями.

Відповідно до цих протоколів балансоутримувачі доріг (районні адміністрації та ЛКП “Львівавтодор”) мали звернутись до виробників для усунення дефектів за методом забивання тріщин сумішшю щебеневих матеріалів з бітумною емульсією за допомогою струменево-ін’єкційних технологій, як це передбачено наказом № 54 від 2012 року «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів».

 

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі