Львівська залізниця запроваджує посилений контроль за оплатою проїзду у приміському сполученні

На вокзалах та станціях розпочали роботу посадкові групи працівників магістралі, що проводять посилену перевірку проїзних документів.

Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» запроваджує комплекс заходів, скерованих на зменшення збитковості приміських пасажирських перевезень.

Про це інформує прес-служба залізниці.

Сьогодні, 5 квітня, на Львівській магістралі розпочався місячник підвищення доходності від пасажирських перевезень у приміському сполученні та запобігання випадкам безквиткового проїзду громадян у приміських електро- та дизель-поїздах.

Із цією метою на вокзалах та станціях розпочали роботу посадкові групи працівників магістралі, що проводять посилену перевірку проїзних документів у пасажирів, які здійснюють посадку в поїзди приміського сполучення.

Особлива увага груп контролю буде зосереджена на вокзалах і станціях обласних і районних центрів, де спостерігається великий пасажиропотік. Крім того, на залізниці створено роз’їзні групи, що здійснюватимуть рейдові перевірки роботи провідників та наявності квитків у пасажирів, у тому числі пільгових проїзних документів, безпосередньо у поїздах на маршрутах слідування.

Львівська залізниця звертається до пасажирів із проханням вчасно та в повному обсязі оплачувати вартість проїзду у приміських потягах, а також просить пасажирів пільгових категорій брати у касах чи у провідників пільгові проїзні документи та сподівається на активну та принципову позицію громадян у випадках неякісної роботи працівників магістралі.

Крім того, залізничники наголошують, що чесна та сумлінна оплата проїзду – це внесок пасажирів у вирішення проблеми глибокої збитковості приміських пасажирських перевезень, що впливає на якість та повноту послуг залізниці у приміському сполученні.

Нагадаємо, раніше повідомляли, що Укрзалізниця пропонує вибір: компенсувати збитки за роботу малодіяльних станцій чи збільшити навантаження для їх беззбитковості.

За підсумками аналізу діяльності вантажних станцій понад 300 – малодіяльні. У кожної з них загальнодобове середнє навантаження та вивантаження нижче показника усіх вантажних станцій Укрзалізниці та становить менше 10%. Однак, Укрзалізниця не наполягає на їх закритті, а пропонує комплексні рішення для продовження їх роботи.

За словами Андрія Рязанцева, директора з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» серед малодіяльних станцій лише 6 у другому півріччі минулого року мали позитивний фінансовий результат, усі решта  збиткові, тобто витрати на їх утримання та експлуатацію перевищують доходи.

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі