За стандартами “Нової української школи” навчаються близько півмільйона дітей, з них всього 8% від Львівщини

Майже 20,6 тис. комп’ютерів та мультимедійного обладнання були закуплені для 1368 шкіл.

Близько півмільйона дітей в Україні вже навчаються за новими шкільними стандартами в рамках створення “Нової української школи”. Від Львівщини першокласниками НУШ стали 37 572 учні, що становить 8,3 % від усіх регіонів.

“Вже майже 450 тис. дітей навчаються за стандартами “Нової української школи”. 105 тис. педагогів вже працює за цими новими методиками”, – зазначив прем’єр-міністр Володимир Гройсман під час засідання уряду.

За його словами, у школи закуплені сучасні комп’ютери, меблі, навчальні посібники. Близько 5 тис. шкіл отримали обладнання для природничо-математичних кабінетів.

Майже 20,6 тис. комп’ютерів та мультимедійного обладнання були закуплені для 1368 шкіл.

Водночас варто вказати, що на Львівщині 90 млн гривень спрямували на Нову українську школу, про 11 лютого  під час звіту повідомляла директор департаменту освіти та науки Львівської ОДА Любомира Мандзій. “На реалізацію концепції Нова українська школа виділили понад 90 млн гривень, з них понад 70 млн гривень з державного бюджету. З яких на підвищення кваліфікації вчителів – 4,7 млн гривень, на дидактичні матеріали – понад 28 млн гривень і ще 28 млн гривень – на сучасні меблі”, – зазначила Любомира Мандзій.

Вона вказала, що першокласниками НУШ стали 37 572 учні, 104 тренери та 6989 педагогів пройшли підвищення кваліфікації.

Нагадаємо, раніше ІА “Вежа” спілкувалася з Любомирою Мандзій, директором департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації стосовно освітньої реформи, про те, що придбають за ці кошти, як триває процес закупівлі, а також чого очікувати батькам та першокласникам.

Довідка

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.

Головні концептуальні засади НУШ зосередженні на 5 основних складових.

Перша з них – це педагогіка партнерства. Тісна співпраця вихователів, дітей та батьків підсилить взаємовідносини та рівень довіри, що тільки позитивно відіб’ється на навчальному процесі.

Друга – готовність до інновацій. Тільки завдяки експериментальному підходу можна визначити, що найбільше корисно для дітей. Адже кожні зміни  мають результати.

Проте, інновації не тільки технологічні, а і внутрішньо процесуальні. До даної програми повинні бути готові не лише учні, а і всі, хто задіяний у виховному процесі.

Третя складова – це нові стандарти і результати навчання. Найпродуктивніше навчання відбувається тоді, коли теоретичні знання використовують на практиці. Діти безпосередньо застосовують почуту інформацію і краще її засвоюють.

Наступна четверта складова полягає в автономії школи і вчителя. Такий підхід дозволить правильно розподілити ресурси навчальних закладів та повноваження управлінських рівнів.

І останній та не менш важливий елемент – фінансування освіти. Його суть полягає в справедливому внеску з сторони батьків, місцевого самоврядування та держави. Тому що всі три сторони повинні бути максимально зацікавлені в якісній освіті для молодого покоління.

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі