Мінрегіон пропонує проектувати трамвайні зупинки з підвищеними посадковими платформами

Згідно з пропозицією, такі платформи можуть влаштовуватись на проїзній частині дороги шляхом підняття її до рівня підлоги трамваю і тротуару — в цілому на 15 см.
http://www.minregion.gov.ua/press/news/minregion-proponuye-proektuvati-tramvayni-zupinki-z-pidvishhenimi-posadkovimi-platformami-dlya-bezpeki-ta-zruchnosti-pasazhiriv/

Для безпеки та зручності пасажирів Мінрегіон пропонує проектувати трамвайні зупинки з підвищеними посадковими платформами.

Відповідна інформація зазначена на сайті Міністерства.

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України продовжує оновлення державних будівельних норм щодо вулиць і доріг населених пунктів. Зокрема, розглядається пропозиція зміни в проектуванні трамвайних зупинок – влаштування на трамвайних зупинках підвищених посадкових платформ на одному рівні з підлогою трамваїв для безпеки дорожнього руху та зручності пасажирів.

«Трамвайні зупинки, які у нас існують зараз, на жаль, не можна назвати ні зручними, ні безпечними. Адже, для того, щоб пасажиру потрапити у транспорт, йому необхідно подолати велику різницю висоти між асфальтом та підлогою трамвая – це дуже незручно. А для маломобільних груп населення – людей з інвалідністю, похилого віку, або батьків з дітьми у візках – це взагалі нездоланна перешкода. Крім того, є небезпека для пасажирів при виході чи вході у трамвай. Тому ми вирішили змінити відповідну норму в ДБН. Експерти зараз аналізують позитивний європейський досвід з тим, щоб впровадити його і в Україні», — зазначив Лев Парцхаладзе, заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

Парцхаладзе розповів, що в більшості міст Європи трамвайні зупинки влаштовуються з підвищеними посадковими платформами. За рахунок підйому рівня проїзної частини, на якій розташовується така платформа, вона стає на одному рівні з підлогою трамваю.

По-перше, це зручно для будь-яких категорій пасажирів, по-друге, створює перешкоду для автомобілістів, змушуючи їх знизити швидкість та зупинитися перед платформою.

Згідно з пропозицією, такі платформи можуть влаштовуватись на проїзній частині дороги шляхом підняття її до рівня підлоги трамваю і тротуару — в цілому на 15 см. Потрапити на таку платформу або зійти з неї можна за допомогою пологих спусків чи пандусів, які влаштовуються по обидва боки платформи.

Проект змін до ДБН наразі розробляється ДП «ДерждорНДІ».

Довідково

ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» вступили в дію з 1 вересня 2018 року. Ним було введено низку принципово якісних змін для безпеки і комфорту людей, зокрема, можливість звуження ширини смуг руху на дорогах, обов’язкове встановлення спеціальних захисних огороджень на зупинках громадського транспорту, обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих переходах, велодоріжок та велосмуг та інші зміни.

Нагадаємо, що Мінрегіон також пропонує ввести норму до ДБН щодо обов’язкового підвищення надійності, міцності та довговічності доріг. За експертними оцінками, це дозволить до 20% подовжити строк служби доріг.

категорії
Суспільство

Публікації по темі