Мінрегіон ввів нові норми для підвищення безпеки людей біля залізничних колій

За підрахунками експертів це дозволить на 30% зменшити аварії і нещасні випадки на коліях.
http://www.minregion.gov.ua/press/news/minregion-vviv-novi-normi-dlya-pidvishhennya-bezpeki-lyudey-bilya-zaliznichnih-koliy/

У нових ДБН «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування» введено обов’язкове влаштування спеціальних огороджень для недопущення виходу на колії сторонніх людей.

Про це повідомляє Мінрегіонбуд.

«Місця, які безпосередньо прилягають до колій швидкісних поїздів є дуже небезпечними. Тільки на Південно-Західній залізниці у минулому році було зафіксовано близько 60 нещасних випадків. Багато з них — якраз через перетинання людьми колій у непризначених для цього місцях. Щоб підвищити безпеку людей біля залізничних колій і мінімізувати кількість нещасних випадків та аварій, ми ввели проектування огороджувальних парканів або лісонасаджень, які не дозволять потрапляти на небезпечні ділянки швидкісного руху поїздів. Ця норма міститься у нових ДБН щодо залізниць колії. ДБН вступили в дію з 1 квітня цього року», — зазначив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе..

За підрахунками експертів це дозволить на 30% зменшити аварії і нещасні випадки на коліях.

Згідно з цією нормою, для недопущення виходу на колії на ділянках організації швидкісного руху поїздів в усіх випадках слід встановлювати огороджувальні паркани або ділянки лісів у вигляді лісосмуг.

Якщо це будуть робитися огороджувальні лісонасадження, то вони повинні утворювати щільну безперервну лінію захисту. У місцях їх розривів повинні влаштовуватися механічні загорожі. Виняток складають природні та штучні перешкоди для виходу на колії. Наприклад: водойми, заболочена місцевість, скельні виїмки, будинки, гаражі тощо.

Нові ДБН В.2.3.-19:2018 «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування» розроблені Українським державним університетом залізничного транспорту (УкрДУЗТ) і розповсюджується на проектування і будівництво залізниць колії 1520 мм зі звичайним рухом поїздів та прискореним рухом пасажирських і приміських поїздів, нових залізничних ліній, додаткових головних колій, під’їзних колій, реконструкцію і капремонт існуючих ліній, окремих споруд і пристроїв загальної мережі залізниць України та проектування та будівництво залізничних ліній зі швидкісним рухом пасажирських поїздів.

Довідка

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

Нагадаємо, що Мінрегіон пропонує використовувати геосинтетичні матеріали в дорожньому будівництві. За підрахунками експертів, це дозволить до 20% зміцнити дорожнє покриття, до 30% підвищити строк його служби та загалом знизити утворення можливих дефектів на дорогах.

категорії
Суспільство

Публікації по темі