На гарячу лінію Львова повідомили про понад 200 вибоїн на дорогах

На розгляд звернення надається 5 днів, за цей час Виконавець має поїхати на місце та обстежити вибоїну.

Як реагує гаряча лінія на повідомлення мешканців щодо вибоїн на дорогах, та на який час може затягнутись відповідь на такі звернення?

Про це журналісту IA Вежа в коментарі розповіла Віра Фрис, керівник гарячої лінії міста Львова.

«Такі звернення на гарячій лінії реєструють в єдиній електронній базі і скеровують на виконання Виконавцям. Для початку звернення відправляють у відповідну районну адміністрацію, після чого адміністрація або залишає це звернення у себе, або ж перенаправляє до того, хто є утримувачем цієї дороги, наприклад до Львівавтодору», – розповіла Віра Фрис.

Тоді ж обстеження вибоїн уже проводить Виконавець, за ким закріплена дана дорога.  На розгляд звернення надається 5 днів, за цей час Виконавець має поїхати на місце та обстежити вибоїну.  А от термін реагування залежить від декількох факторі. Наприклад, від розміру пошкодження чи погодних умов. Затягнутися цей процес може від декількох днів до місяця.

«Взимку важко зробити ремонт, відповідно саме тому зараз реагування на такі звернення можуть затягнутися у часі», – розповіла Віра Фрис.

Також вона зазначила, що з початку року звернень щодо ям і вибоїн вже зареєстрували більше як 200 заявок.

Марина Багрова, член Правління міжнародної спілки  “Інститут національної політики” розповіла, що відшкодовувати вартість ремонту авто через пошкодження з вини незадовільного стану доріг повинна дорожня організація, на балансі якої знаходиться обслуговування тієї чи іншої ділянки автодороги.

категорії
Новини ЛьвівщиниСуспільство

Публікації по темі