На ремонт вулиць Сихівського району передбачено понад 8 мільйонів гривень

Аукціон усіх лотів проведуть 28 квітня.

Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради шукає підрядника для проведення робіт з поточного ремонту вулично-шляхової мережі за 8 млн 300 тис. грн.

Відповідний тендер опубліковано на порталі Prozorro.

Повідомляється, що на предмет закупівлі визначених послуг є 4 активні лоти за наступною вартістю:

У технічному завданні вказано, що під час роботи підрядник зніматиме дорожнє полотно з використанням машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів. Після чого, за допомогою холодного або гарячого асфальтобетону влаштує новий дорожній одяг, виготовлення якого здійснюється спеціалізованою технікою безпосередньо на ділянці дороги виконання поточного ремонту.

Рух транспорту по відремонтованому покриттю дозволяють тоді, коли суміш охолоне до температури нижче +50 С.

Окрім цього, підрядник улаштує дорожні корита, відремонтує залізобетонні горловини каналізаційних колодязів, установить люки, дощоприймачі, а також усуне та вирівняє ями на дорогах. До цього ж, спорудить доріжки й тротуари.

Відтак, у Сихівському районі відремонтують 35 вулиць, зокрема: Вернадську; П. Мирного; Стрийську; Угорську; Антонича; Максимовича; І. Франка та інші.

Аукціон усіх лотів проведуть 28 квітня, втім подати свої пропозиції можна до 23 березня цього року. Виконати усі роботи підрядник має не пізніше 31 грудня 2020.

У тендерній документації вказано, що підрядник гарантує наявність відповідних довідок та документів, які обґрунтовують кваліфікацію працівників, досвід щодо аналогічних робіт та матеріально-технічне обладнання, що необхідні на термін виконання.

Слід зазначити, що у період робіт з поточного ремонту вулично-шляхової мережі, підрядник гарантує якісні матеріали, машини та механізми, що слід застосовувати для захисту довкілля.

Відомо, що на закупівлю щодо окремих лотів, учасники уже подали свої заяви які очікують рішення, зокрема:

  • Лот №1

Учасниками стали: ФОП Соболь Іван Богданович; ТзОВ “Магістраль Захід”; ТзОВ “Дорожні Технології” БС; ПП “Рома”; ТзОВ “Шляховик-Т” та ТзОВ “Алов-Буд”.

  • Лот №2

Учасниками стали: ПП “Рома”; ДП Екранбуд ТзОВ “Екран”; ПП “Ремдор”; ТзОВ “Львівська дорожня служба” та ТзОВ “Алов-Буд”.

  • Лот №3

Учасниками стали: ЛКП “Шляхово-ремонтне підприємство Личаківського району”; ТзОВ “Трансбудторг”; ПП “Рома” та ТзОВ “Алов-Буд”.

  • Лот №4

Учасниками стали: ЛКП “Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району”; ТзДВ “Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65”; ПП “Рома”; ДП Екранбуд ТзОВ “Екран” та ТзОВ “Алов-Буд”.

Згідно з даними аналітичної платформи YouControl:

ФОП Соболь Іван Богданович – не перебуває у процесі припинення, а основною діяльністю є допоміжне обслуговування наземного транспорту.

ТзОВ “Магістраль Захід” на ринку праці уже понад 2 роки, – від 25 вересня 2017. Основною діяльністю є електромонтажні роботи. Слід звернути увагу, що компанія раніше перебувала у стані припинення та банкрутства. Також, йдеться і про те, що ТзОВ “Магістраль Захід” був під санкціями й станом на 1 квітня 2019 року, торгувався із країнами під ними ж.

ТзОВ “Дорожні Технології” БС зареєстровано на ринку праці 28 лютого у 2012 році (8 років). Основним видом діяльності компанії є будівництво доріг і автострад. Слід звернути увагу, що аналогічно попередній, компанія перебувала на стадії припинення та банкрутства. Сьогодні, повноваження керівників мають суттєві обмеження – виконавці обов’язків директора, а про самого власника нічого не відомо. Повідомляється, що компанія торгувалася з країнами під санкціями, а також, один із бенефіціарів – резидент країни під санкціями.

ПП “Рома” на ринку праці уже 24 роки 3 місяці, – від 6 грудня 1995 року, а основною діяльністю є виготовлення виробів із бетону для будівництва. До цього ж, підозрою щодо компанії є широкий перелік зареєстрованих видів діяльності – 18. Відомо, що за останні 3 роки кількість кримінальних справ пов’язаних з компанією – 3, загалом, – ще 4.

ДП Екранбуд ТзОВ “Екран” зареєстровано на ринку праці 30 жовтня у 2003 році (16 років 4 місяці). Основним видом діяльності є будівництво доріг і автострад. Втім згідно з протоколом, повноваження керівника мають термін в один рік. До цього ж, широкий спектр діяльності – 15 позицій.

ТзОВ “Шляховик” на ринку праці уже 1 рік, від 26 лютого минулого року. Основним видом діяльності є будівництво доріг і автострад. Зокрема, ще 15 інших видів діяльності, які викликають підозру.

ТзОВ “Алов-Буд” зареєстрований на ринку праці 2 роки 9 місяців тому, – від 14 червня 2017 року. Основним видом діяльності є будівництво доріг і автострад. Втім необхідно звернути увагу, що широкий спектр зареєстрованих видів діяльності, – 23, а також, за останні 12 місяців відбулась зміна керівників. Відтак, термін керівництва налічує всього 35 днів.

ПП “Ремдор” на ринку праці від 5 лютого минулого року (1 рік та 1 місяць). Основним видом діяльності є будівництво житлових і нежитлових будівель. Важливим фактором, на що слід звернути увагу, – податковий борг. За останні 3 роки зареєстровано одну кримінальну справу.

ТзОВ “Львівська дорожня служба” на ринку праці уже 4 роки та 5 місяців, від 16 жовтня 2015 року. Основним видом діяльності є будівництво доріг і автострад. Слід звернути увагу, що компанія має податковий борг у сумі 54 тис. 624 грн. Також, за останні три роки компанія мала кримінальні судові справи – 1 та загалом ще 8.

ЛКП “Шляхово-ремонтне підприємство Личаківського району” на ринку праці від 5 лютого 2002 року (18 років та 1 місяць). Основним видом діяльності є допоміжне обслуговування наземного транспорту. Відомо, що розмір статутного капіталу – 12 млн 715 тис. грн.

ТзДВ “Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65” на ринку праці уже 22 роки та 11 місяців, зареєстровані 9 квітня у 1997 році. Основним видом діяльності є будівництво доріг та автострад. Втім слід звернути увагу, що не менше 5% від всіх завершених закупівель було розірвано через компанію. Так, за останні 3 роки відбулась 1 кримінальна справа та 8 інших судових рішень.

Читайте нас у Telegram.

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі