22.11
У тестовому режимі почала діяти онлайн-система скарг щодо роботи нової державної митної служби.
Про це повідомив голова відомства Максим Нефьодов.
Скарги щодо роботи Нової митниці розглядатимуть до 5 днів.
“Спробуємо відповідати по суті, людською мовою. Вся комунікація виключно в електронній формі”, – написав Нефьодов.
В кожному регіоні будуть люди, яким будуть перенаправлятись скарги.
“На центральному рівні відслідковуємо статистику і об’єктивність відповіді. Але одразу кажу – це інструмент реакції на проблеми, а не спаму на кшталт «знизьте мита» чи «розкажіть, як імпортувати білих ведмедей». На таке відповідати не будемо”, – додав голова відомства.
категорії
Суспільство