Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг посили вимоги до гарантованих стандартів якості електропостачання.
Про це зазначено НКРЕКП на сторінці у Facebook.
11 січня НКРЕКП схвалили проект рішення для посилення вимог гарантованих стандартів якості електропостачання щодо зобов’язання операторів системи розподілу і постачальні компанії чітко дотримуватись них.
Одне з нововведень: після прийняття рішення НКРЕКП споживач має отримати компенсацію, якщо заплановані перерви електропостачання з попередженням споживача перевищують 48 годин.
Нагадаємо, що українці отримуватимуть компенсацію за неякісне електропостачання. Компенсація надається автоматично шляхом зменшення рахунку споживача на оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення встановлених строків. Компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача шляхом зазначення у рахунку на оплату електроенергії, або в «особистому кабінеті» споживача на офіційному веб-сайті компанії, або листом на офіційному бланку.