Нові будівельні норми: проектування дорожнього покриття підвищать строк служби доріг

За експертними оцінками, це сприятиме підвищенню їх строку служби в середньому на 15-20% та зменшить появу тріщин у 2 рази.

У проекті нових галузевих будівельних норм щодо проектування доріг з асфальтобетонним покриттям встановлюються сучасні вимоги до проектування автомобільних доріг європейської якості.

Про це повідомляє Урядовий портал.

За експертними оцінками, це сприятиме підвищенню їх строку служби в середньому на 15-20% та зменшить появу тріщин у 2 рази. Норми стосуються проектування нового будівництва, реконструкції або капітального ремонту доріг загального користування.

«Сьогодні при проектуванні покриття на дорогах враховуються не всі чинники, які впливають на їх якість та довговічність. Наприклад, параметри міцності та укріплення не лише покриття, але й ґрунтів, можливі зсуви та інше. Тому ми розробили новий документ – галузеві будівельні норми, в яких прописали використання сучасних рішень і технологій для проектування більш якісних автомобільних доріг», – зазначив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Так, у нових ГБН вводяться чіткі вимоги до мінімальної міцності ґрунту та його укріплення, додаткові вимоги до пружності основи під асфальтобетоном, більш коректний розрахунок можливих зсувів у ґрунті. А також вводяться підвищені параметри навантаження на ґрунт для великовагового транспорту та обов’язкове влаштування уступів для з’єднання дорожніх полотен при розширенні доріг та інші зміни.

категорії
Суспільство

Публікації по темі