Одеса приєдналась до клубу міст, що експлуатують багатосекційні трамваї

завершилась збірка першого трисекціного трамваю з низькопідлоговою вставкою, якому дали ім'я Odissey Max. 

У місті завершилась збірка першого трисекціного трамваю з низькопідлоговою вставкою, якому дали ім’я Odissey Max.

Про це повідомляє  AllTransUA.
Хоч трамвай і фактично новий, його виробництво було оформлено в якості капітального ремонту старих вагонів Tatra T3 з заміною кузова та електрообладнання на нові. Вартість нового кузова з е/о склала приблизно 16 млн. До кінця року очікується ще один вагон такого типу.

Нагадаємо, що на початку цього року ТОВ “Політехносервіс”, який є розробником кузовів T3UA, вніс зміни до ТУ на ці кузови і доповнив їх виконанням № 5 – трисекційним вагоном с низькопідлоговою вставкою.

Фактично, це виконання є повний аналог вагону K3R-N що було розроблено в Чехії і включає в себе 3 секції – 2 високопідлогові, та середню секцію з низькою підлогою які розміщуються на чотирьох візках. Кузови обладнуються транзисторною системою керування.

Свого часу в Україні за аналогічним проектом було побудовано 16 вагонів K3R-N – 14 для Києва та 2 для Кривого Рогу. Втім якщо тоді для побудови використовували кузови існуючих трамваїв, та нову низькопідлогову вставку то зараз це повністю новий кузов.

категорії
Суспільство

Публікації по темі