У районі «Під Голоском», за адресою вул. Малоголосківська 8Д, без відповідних дозвільних документів облаштували парковку для приватних автомобілів порушивши детальний план території та червоні лінії.
У районі «Під Голоском», за адресою вул. Малоголосківська 8Д, без відповідних дозвільних документів облаштували парковку для приватних автомобілів порушивши детальний план території та червоні лінії.
Окрім самої парковки, на вул. Малоголосківська 8Д облаштовано з порушенням меж червоних ліній, металевий паркан. Замість них детальний план території затверджений містом передбачає тут будівництво проспекту. Окрім того, облаштовано парковку в міжбудинковій зоні, де проектом передбачена міжквартальна дорога.
Офіційного дозволу на облаштування, за словами Назара Черник, керівника ОСББ «Малоголосківська 8Д», у них немає. Водночас він вважає, що такого дозволу на облаштування паркомісць їм не потрібно. «Я особисто заміряв: парковка розміщена на нашій території, бордюр парковки проходить по червоній лінії. Сам паркан заходить за червону лінію на один метр», – стверджує Назар Черник.
Водночас, за його словами детальний план території не передбачає міжбудинкового проїзду. «Дорога яка є між будівлями на нашій будинковій території наведена і є на обслуговуванні у нашого будинку, проїзду там не мало бути», – розповів Назар Черник.
Відтак, за його словами, вони не звертались за договором оренди на дану земельну ділянку, адже на їх переконання парковка розміщена на їх ділянці. «Ми не облаштовували самотужки парковку. В такому вигляді територію нам передав забудовник, уже з облаштованою парковкою та встановленим парканом. Забудовник здав в експлуатацію будинки, є відповідний документ від ДАБІ міста. Вони жодних порушень не побачили”, – пояснює Назар Черник.
Натомість Юліан Чаплінський, Головний архітектор Львова, пояснює, дорога, де має бути розміщений проспект, а наразі розташована парковка, дійсно передбачена детальним планом території. «Те, що мешканці облаштували там парковку приватних автомобілів, не означає, що вона є законною, і що вони отримували на це дозвіл. Дорога згодом, коли місто передбачить на це кошти, буде збудована», – зазначив Юліан Чаплінський.
Головний архітектор Львова пояснює, користуватись землею на червоних лініях для облаштування парковок можна, втім на це потрібно отримати відповідний дозвіл, взяти територію в оренду та сплачувати місто за користування нею. «На червоних лініях можна взяти землю в оренду під парковку. Зокрема такий приклад маємо на вул. Стрийській поруч із видавництвом «Україна». На цій території ідуть серйозні мережні траси. Вони ніколи не можуть бути забудовані, вони мусять бути на червоних лініях вулиць. Там було взяти в оренду, облаштовано парковку, підприємець заробляє кошти та сплачує місту оренду», – наголосив Юліан Чаплінський.
Він також зазначив, що «люди повинні розуміти, що це земля міста і місто повинно за це брати гроші. Адже у всьому цивілізованому світі за паркування гроші платять».
Зазначимо, ще у жовтні 2011 році рішенням Львівської міської ради були затвердженні містобудівні умови та обмеження на будівництво будинку за адресою вул. Малоголосківська 8Д. Власне будинок був збудований компанією ТОВ «Львівська інвестиційна компанія» у 2016 році.