Перші 10 великогабаритних автобусів МАЗ вже у Львові

До кінця року місто має отримати ще 90 МАЗів та 50 автобусів українсько-німецького «Концерну Електрон»

До кінця року місто має отримати ще 90 МАЗів та 50 автобусів українсько-німецького «Концерну Електрон», відповідно до підписаної угоди ЛКП «АТП-1» з АБ «Укргазбанк» на умовах фінансового лізингу.

Один автобус білоруського виробництва коштує 122 тис. євро. Це на 25 тис. євро дешевше, ніж за автобус виробництва «Електрон». Загалом, уся партія зі 100 білоруських автобусів коштуватиме місту 12,2 млн євро.

Перші три автобуси вже пройшли процедуру розмитнення. З вересня вони почнуть курсувати на автобусних маршрутах міста. Щодо маршрутів — рішення буде фіналізовано після проведення конкурсу на визначення перевізників.

Першочергово нові автобуси мають запустити на маршрути, де не їздить електротранспорт. Під таку логіку підпадають Рясне, Винники, Рудно, Галицьке перехрестя. Також додаткові автобуси випускатимуть на такі завантажені маршрути, як: Сихів, Підзамче та у районі АС-3 (городоцький напрямок).

Варто зазначити, на переконання голови ГО “За якісний транспорт” Святослава Товстиги, комунальний перевізник ймовірно отримає від 8-ми до 12-ти маршрутів, котрі вони раніше ніколи не обслуговували. При цьому перевізник в вересні отримає лише 10-20 нових автобусів, в той час як потреба є у сотні. «До кінця року «АТП-1» отримає усі 150 автобусів котрі були куплені. Але в силу того, що підприємство отримає майже повністю ряснянський та винниківський напрям – з ними можуть виникнути великі проблеми через недостатнью кількість автобусів у комунального перевізника для їх обслуговування», – наголошує Святослав Товстига.

Нагадаємо, Львівська міська рада виставила на конкурс 14 лотів, кожен із котрих містить певний пакет маршрутів. Аналізуючи формування лотів, як зазначає Святослав Товстига, можна припустити, що три лоти сформовані під комунального перевізника.

«Такий висновок можна зробити аналізуючи ринок транспортних перевезень та співставляючи ці дані із запропонованими на конкурс лотами. Приміром 18-тий маршрут, котрий обслуговував «Фіакр», згідно умов конкурсу мають отримати великі низькопідлогові автобуси. Таких автобусів у «Фіакр» немає. Тобто можна стверджувати, що за рахунок значної кількості великих автобусів, що визначено в умовах конкурсу для певних маршрутів, деякі лоти сформовані під комунального перевізника», – пояснює Святослав Товстига.

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі