Протягом 4 днів на пр. Чорновола проводитимуть поточний ремонт дорожнього покриття

Роботи проводитимуть за технологією, яку у Львові ще не застосовували.

Протягом 4 днів ТзОВ «Онур» на замовлення Галицької районної адміністрації виконуватиме поточний ремонт дорожнього покриття на пр. Чорновола — на ділянці від вул. Зернова до вул. Під Дубом.

Інформує прес-служба ЛМР.

Роботи проводитимуть за технологією, яку у Львові ще не застосовували: ліквідація тріщин, ям та нанесення тонкошарового покриття на всій ділянці дороги, яку ремонтують. Вартість робіт 2,5 млн

«Роботи виконуватиме підрядна організація ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл». Сума договору, який ми уклали з підрядником, становить 2,5 млн грн. Отож, протягом 24 — 27 липня підрядником заплановано провести роботи з влаштування тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей на всій ділянці дороги, яку ремонтують. Перед тим проводиться ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття та герметизація тріщин на асфальтобетонному покритті. Після проведення цих робіт буде здійснено нанесення горизонтальної дорожньої розмітки”, — повідомив Андрій Зозуля, голова Галицької районної адміністрації.

За його словами, пр. Чорновола — це одна з головних магістралей з великим навантаженням. Тому важливо, щоб покриття було якісним. Відповідно поточним ремонтом пр. Чорновола ремонтують впродовж двох років. Однак періодично з’являються тріщини, вибоїни, пошкоджується верхній шар покриття. Тому було прийняли рішення провести поточний ремонт проспекту за технологією влаштування суцільного тонкошарового вирівнювання емульсіно-мінеральними сумішами. Роботи виконує ТзОВ «Онур».

«На цьому об’єкті наша компанія — ТзОВ «Онур» вперше застосовує новий тип ремонту дорожнього покриття. Це влаштування тонкошарового покриття на асфальтобетонне покриття для продовження його терміну експлуатації, захищення від води і агресивного природного середовища, а також це запобігає утворенню вибоїн.

Чому його важливо використовувати? Проспект Чорновола, був відремонтований у 2011 році, тобто пройшло вже 8 років експлуатації. Асфальтобетон — це такий матеріал, який має властивість старіти, бо бітум, який є наповнювачем цієї суміші, вивітрюється, і з часом стає крихкий, і властивості асфальтобетону втрачаються. Починають утворюватися тріщини, вишулушування і ямковість. Відповідно, коли виходить термін експлуатації асфальтобетону, він починає швидше руйнуватися. Натомість суміш тонкошарового покриття, яку ми зараз наносимо, продовжує термін експлуатації асфальтобетону. Тому, вклавши незначні кошти, відремонтувавши тріщини, ліквідувавши ямковість і влаштувавши шар цього покриття, ми продовжуємо якість експлуатації дороги мінімум на 3 роки, та відновлюємо її естетичний вигляд. Дорога після цього ремонту виглядатиме як щойно відремонтована”, — розповів Олександр Добоні, головний інженер ТзОВ «Онур».

У чому специфіка тонкошарового покриття? Як відзначив Олександр Добоні, тонкошарове покриття виготовляється на модифікованих бітумах, які модифікуються латексними добавками. З нього готується емульсія, і потім у два шари влаштовується тонке покриття на дорозі: перший шар — вирівнюючий, другий — накриває повністю всі нерівності і забезпечує якісний і гарний вигляд дороги і запобігає утворенню ямковості. Такий метод удвічі дешевший ніж влаштування звичайного асфальтобетонного покриття.

«Проспект Чорновола від вул. Зернова до вул. Під Дубом буде повністю покритий цим покриттям. Гарантія 3 роки. Якщо виникнуть якісь дефекти після зими, ми все поправимо.

У Львові ми ще не застосовували цю технологію. Застосовували її на трасі Київ-Чоп, яка є під нашим обслуговуванням, та інших об’єктах.

За сприятливих погодних умов, через 2 години після нанесення другого шару покриття дорогу можна відкривати для руху транспорту. Отож, сьогодні ми влаштовуємо перший, нижній шар, на ділянці від вул. Зернова до вул. Під Дубом. А завтра другий, верхній. Відповідно завтра до кінця дня цю смугу буде відкрито для руху транспорту”, — додав Олександр Добоні.

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі