Стан доріг на Львівщині стає дедалі гіршим, – ГО “За якісний транспорт”

Зокрема прослідковується проблема з ямковим ремонтом, яка часто є закопуванням “грошей у асфальт”.
https://politeka.net/ua/news/society/662047-huzhe-chem-v-afrike-ukraina-gromko-opozorilas-v-rejtinge-po-kachestvu-dorog/

Сьогодні на всіх дорогах, які прокладались у 2010-2012 роках, треба міняти верхній шар дорожнього полотна, на окремих ділянках намагатися рятувати дорогу і обходитися струменево-ін’єкційними технологіями.

Про це повідомляють члени організації “За якісний транспорт” на своїй сторінці у Facebook.

Члени організації у 2017 році взяли участь у весняному обстежені доріг Львівської області та міста Львова, яке ініціювала Патрульна поліція Львова. Вже тоді ми спостерігали, що дороги у Львові зроблені до “Євро-2012” почали “сипатись”, хоча частина цих доріг ще була під гарантією виробника. Поліція зафіксувала порушення: напливи – стоячі калюжі, “павутинку” – тріщини у асфальті, ями.

Відповідно до цих протоколів балансоутримувачі доріг (районні адміністрації та ЛКП “Львівавтодор”) мали звернутись до виробників для усунення дефектів за методом забивання тріщин сумішшю щебеневих матеріалів з бітумною емульсією за допомогою струменево-ін’єкційних технологій, як це передбачено наказом № 54 від 2012 року «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів».

«Пройшло вже два роки і результату жодного, стан доріг погіршується. Ми неодноразово наголошували, що так звана“павутинка” вже за рік перетвориться у велику яму. Все просто: вода, яка потрапляє у тріщини взимку замерзає і розширює асфальт. Якби влада вчасно обробляла ці дефекти, восени і чистила б дренажну систему, щоб взимку сніг при плюсовій температурі стікав у каналізацію і на дорогах було б достатньо техніки для згортання снігу – дороги українцям служили б так довго, як і європейцям», – інформують в організації.

Зазначають, що сьогодні на всіх дорогах, які було прокладено у 2010-2012 роках, потрібно міняти верхній шар дорожнього полотна, на окремих ділянка можна попробувати спасти дорогу і обійтись струменево-ін’єкційними технологіями.

Також є проблема з ямковим ремонтом, яка часто є закопуванням “грошей у асфальт”, вважають в ГО. «Якщо ви бачите, що гарячий чи асфальт кладуть при температурі нижче +10, а холодний нижче ніж +5, як це було минулого тижня – знайте, проблема не буде вирішена. Адже є недотриманий температурний режим відповідно до п. № 6.2 Наказу № 54 від 2012 року «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» . Ми мусимо розуміти, що такий асфальт потрібно використати протягом 30-45 хв, щоб температура суміші була не нижчою 70 градусів», – йдеться в повідомленні.

Додають, що минулого року вперше у Львові використали струменево-ін’єкційну технологію на вул. Княгині Ольги і це дало свій ефект. Фактично на цій ділянці після зими не має таких дефектів, як на інших вулицях міста. Тому при закладенні достатньої кількості коштів на ремонт доріг, якісному усуненні дорожніх дефектів навесні та своєчасному прибиранні снігу – дороги будуть служити десятиліттями.

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі