З метою зменшення експлуатаційних витрат магістралі та підвищення рівня безпеки руху впродовж 2018 року фахівці господарства сигналізації та зв’язку регіональної філії «Львівська залізниця» виконали комплекс робіт із реконструкції існуючих та прокладання й встановлення нових сучасних ліній і засобів.
Загалом упродовж минулого року зв’язківці Львівської магістралі проклали кабельні лінії загальною довжиною понад 60 км, ще майже 50 км інфраструктури торік були оснащені волоконно-оптичними лініями. Таким чином загальна довжина кабельних ліній зв’язку нині становить 3 тис. 247 км, волоконно-оптичних – 656 км, передає прес-служба ПАТ “Укрзалізниця”.
Упродовж 2018 року зв’язківці Львівської залізниці здійснили реконструкцію повітряної лінії зв’язку на дільницях Тернопіль – Теребовля та Кам’яниця – Сянки, де відповідно проклали 34 км сигнально-блокувального кабелю та закріпили на опорах контактної мережі 47 км волоконно-оптичної лінії зв’язку.
Серед основних об’єктів господарства минулоріч були роботи із завершення реконструкції ліній зв’язку на дільниці Ковель – Ізов – Держкордон, що передбачені проектом електрифікації цієї дільниці. Зокрема, прокладено волоконно-оптичну лінію зі встановленням цифрового обладнання зв’язку дорожнього рівня й оперативно-технологічного зв’язку на станціях дільниці. На ділянці Ковель – Володимир Волинський залізничники замінили повітряну лінію зв’язку, а на відрізку Володимир Волинський – Ізов – Держкордон провели заміну шлангового кабелю зв’язку, проклавши три кабельні нитки понад 100-кілометрової траси.
Варто зауважити, що поряд із підвищенням рівня гарантування безпеки руху та ефективності роботи залізниці, реконструкція ліній зв’язку в перспективі дасть можливість надавати в оренду канали передачі даних і волокна іншим операторам.