У Glovo розповіли, на яких умовах працюють з ресторанами

Середня комісія, яку Glovo стягує з ресторанів, становить 30%.

Сервіс доставки Glovo стягує з ресторанів 30% від вартості замовлення за роботу кур’єрів.

Про це заявив керівник українського офісу Glovo Дмитро Расновський в інтерв’ю ЕП.

Менеджери Glovo обирають, з якими з ресторанів працювати в першу чергу, виходячи з кількості точок, рейтингів і кількості відгуків.

“Є сервіси типу TripAdvisor, Google Reviews, Foursquare, які дають нам зрозуміти, хто цікавіший для тієї чи іншої аудиторії. Звичайно, після підключення ми стежимо за багатьма метриками, зокрема, відсотком відмов, поганими відгуками, тому що буває відома мережа, але людей чомусь, з якихось причин не влаштовує якість їжі”, – заявив Расновський.

Середня комісія, яку Glovo стягує з ресторанів, становить 30%.

“Це дозволяє економіці бути здоровою. В принципі, це середня комісія в Європі. Зрозуміло, що в Україні є певне питання девальвації, але в той же час у всіх ресторанів дуже високі вимоги до якості кур’єрів”, – заявив топ-менеджер Glovo.

“Щоб забезпечити якість кур’єрів, потрібно, щоб були кур’єри зі своїм транспортом і потрібно нормально їм платити. Зрозуміло, що можна всі ці вимоги знизити, але тоді впаде якість. Грубо кажучи, якщо середній чек 300 гривень, то Glovo чекатиме, що ресторан дасть нам з них 90 грн”, – розповів Расновський.

категорії
БізнесСуспільство

Публікації по темі