Міська рада не знає коли громадський транспорт отримає нове брендування

Натомість старі автобуси та тролейбуси розфарбовувати у нову ліврею не будуть.

4 жовтня, журі обрало найкращий варіант брендування львівського громадського транспорту. Переможцем став київський дизайнер Костянтин Череповський. Його концепція передбачає брендування транспорту у жовтий і білий кольори.

Згідно його варіанту нижня та верхня частини кабіни транспорту буде пофарбована у білий колір, щоб зменшити площу жовтого. Залежно від виду транспорту, на основному тлі зображатимуть різнокольоровий логотип Львова. Він додав, що внизу транспорту замість білої непрактичної смужки можна розмістити сіру.

За словами дизайнера, жовтий колір, як основа – не зовсім вдалий варіант оформлення громадського транспорту. Він акцентував, що громадський транспорт повинен привертати увагу, а «не кричати», як це робить жовтий.

Журі зазначило, що цей варіант ще будуть допрацьовувати професійні дизайнери.

Начальник відділу інформації і зв’язків з громадськістю ЛКП “Львівелектротранс” Іван Бондар додав, що брендування транспорту почнеться тільки після остаточного варіанту лівреї. Тому наразі терміни невідомі.

Як вже зазначав заступник департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий застосовувати нову ліврею на старий неякісний транспорт не будуть.

«Лівреї може робити як виробник, так і безпосередньо компанія, яка буде експлуатувати нові вагони. У першому та другому випадку це не буде проблемою. Вагони будуть пофарбовані в ті базові кольори, які будуть прийняті при остаточному макеті брендування», – додав Іван Бондар.

Нагадаємо, що у конкурсі брендування громадського транспорту брали участь четверо учасників: «Рослинний» варіант (автор Тетяна Стефанишин), «Бруківковий» (Назарій Кондратюк), «Жовто-зелений» (Назар Хітрені) та «Жовто-білий» (Костянтин Череповський).

категорії
НовиниСуспільство

Публікації по темі